Wondertas


Afgelopen week heb ik een hele leuke tas gezien. Een klein buideltasje waar je alles in kwijt kunt. Hoe dit mogelijk is moet je mij niet vragen, maar je kunt er echt alles in kwijt en dat terwijl het tasje nooit vol raakt. Zo’n tas wil iedere vrouw wel!

Waar ik het over heb? Ik heb het over het tasje van Hermelien, of anders bekend als Hermione, in de nieuwste Harry Potter film.

Afgelopen weekend heb ik de nieuwste film gezien in de bioscoop met een vriendin, en beide waren we op slag verliefd op haar buideltasje. Ze had een buideltasje waarin ze alles in had gestopt wat je maar kunt bedenken. Onder andere een grote tent inclusief meubilair, kleding voor iedereen, schoolboeken en nog veel meer. 
 
Nou…nadat ik drie schoolboeken in mijn tas heb gestopt past er echt niets meer bij en is mijn tas loodzwaar. Maar uiteraard is alles in Harry Potter mogelijk en niets is er te gek. 

Als het zou gaan, dan zou ik via perron 3 ¾ in London naar Zweinstein gaan om vervolgens even met Hermelien honderden van die tasjes te gaan kopen en een paar glaasjes boterbier mee te drinken. Zodra ik terug zou zijn in Nederland zou ik meteen een webshop openen om de tasjes aan jullie te kunnen verkopen, want dat is volgens mij een gouden markt!

Tevens wil ik een toverstuk en een paar spreuken leren zodat ik ervoor kan zorgen dat de afwas op mijn aanrecht zichzelf schoonmaakt en opruimt. Ik zou er eigenlijk mijn hele kamer wel mee willen schoonmaken en opruimen zodat ik daar geen omkijken meer naar heb. Ook wil ik na een vermoeiende school- of werkdag de tijd ermee terug zetten zodat ik toch nog iets aan mijn dag heb. En zo heb ik nog vele andere wensen die alleen op te lossen zijn met hekserij.

Wat zouden jullie willen hebben of willen doen uit de Harry Potter films/boeken?

Geschreven door: Steffie

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...