Kerst in Parijs


Parijs tijdens de kerst. Ik houd er van. Het heerlijke sfeertje dat er hangt in deze mooie, romantische stad! De enorme Eiffeltoren, de mooi versierde Champs Elysees en het reizen met de metro. Alles is zoveel leuker en mooier in Parijs.


2 jaar geleden, was ik er tijdens Oud & Nieuw en stond ik onder de Eiffeltoren. Flesje champagne erbij, faux fur muts op mijn hoofd en wat was het koud, maar wat was het mooi!

Nu ga ik samen met mijn lieve vriend een aantal dagen tijdens de kerstdagen. Het lijkt haast, dat daar iets in de lucht hangt, waardoor je veel verliefder gaat doen, dan als je ergens in Nederland met elkaar loopt. Lekker hand in hand lopen, kleine restaurantjes in verzwegen zijstraatjes en al die lichtjes, Parijs is altijd zo mooi versierd tijdens de kerstperiode.

Wat doen jullie allemaal tijdens de feestdagen? Of hebben jullie nog tips voor in Parijs, ik hoor ze graag!

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: ‘Parijs is betoverend!’

Geschreven door: onze anonieme columnist

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van Parijs! Je kunt er zo goed shoppen! Heel veel plezier tijdens de Kerst daar, maar dat moet wel lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga net voor kerst ook naar Parijs, en verder gewoon thuis vieren en bij schoonfamilie en bij mijn oma! En we doen surprises en cadeautjes^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...