One line a day Diary

Ik zag op Girlscene.nl een artikel over het dagboek waar je elke dag één zin in opschrijft. Een zin die je door de dag inspireerde, een zin die je dag beheerste of een zin die je dag beschrijft. Elke dag een zin voor de komende vijf jaren kunnen in het One Liner Diary geschreven worden.



Het idee vind ik echt superleuk en het is eens iets anders dan een dagboek bijhouden. Ik weet in ieder geval wat er op mijn wensenlijstje staat! Het dagboek kost rond de 16 euro en is te koop bij bol.com.

Wat vinden jullie van het "One line a day" dagboek?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind zulk soort boekjes altijd leuk ^^ Deze lijkt me echt heel erg leuk om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk, maar ik ken mezelf en weet dat ik het niet langer zou volhouden als een maand of twee :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Ik wil zoiets halen, want ik ben vaak te lui om elke dag een heel verhaal op te schrijven, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...