Favorieten #1: make-up

In mijn make-up stash zitten producten die ik nu voor langere tijd gebruik en waarover ik kan zeggen dat het echte favorieten zijn. Kijk mee!




Allereerst het vitamine E serum van The Body Shop. Dit serum zorgt ervoor dat mijn huid er mooier uitziet, in de zin van kleinere poriën, minder irritaties en minder onzuiverheden. Ik breng dit serum aan op een gereinigd gezicht, voordat ik mijn dagcrème aanbreng en het trekt supersnel in.


Van de ene mascara krijg ik oogirritaties, de andere is moeilijk weg te halen met remover en weer anderen leveren niet het gewenste effect. Ik vond de drogisterij mascara's altijd prima, totdat ik deze Chanel mascara probeerde. Het effect met twee laagjes is supermooi, het geeft volume en een verlengend effect. Deze Chanel Sublime mascara is niet waterproof, daar moet ik dus wel altijd rekening mee houden (regenbui). De prijs is hoog, namelijk 29 euro, maar dan heb je ook wat vind ik.


Vele bloggers hebben een nieuwe foundation favoriet erbij nadat het assortiment van Catrice is vernieuwd. Zo ben ook ik helemaal fan van de Catrice Photo Finish foundation (in kleur 020). Deze foundation dekt onzuiverheden, blijft lang zitten en de kleur smelt mooi samen met mijn huidskleur. Deze foundation is goedkoop vergeleken met andere foundations, namelijk zes euro.


De Brightening Concealer van Etos is mijn all-time favoriet en gebruik ik al meer dan een jaar. Deze concealer dekt de donkere kringen onder mijn ogen moeiteloos, is makkelijk in gebruik, goedkoop en heeft de perfecte kleur voor mijn huid bijna het hele jaar door. Tot nu toe heb ik geen betere brightening concealer gevonden, en voor vier euro per concealer houdt ik het wel bij deze. Een echte aanrader dus voor mensen met een lichte(re) huid en donkere kringen/wallen onder de ogen!


Een lekker sunkissed kleurtje op mijn wangen is voor mij onmisbaar. Deze NYX bronzer geeft een subtiel bronzing effect en is daardoor het gehele jaar door te gebruiken. Na gebruik van deze bronzing powder zie ik er meteen gezonder uit. Weg bleek gezichtje, hello sunkissed skin!

Van welke producten zouden jullie een review willen zien?

3 opmerkingen:

  1. De Photo Finish foundation is ook mijn favoriet! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je favorieten producten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foundation van Catrice heb ik ook! Ik ben er ook zeer tevreden over. :D De concealer van de Etos klinkt ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...