Aan welke fashionblunders zijn jullie schuldig?

Iedereen maakt ze weleens, fashionblunders! Zelf moet ik ook een aantal fashionblunders bekennen, ik heb er in mijn leven tot dusver genoeg gemaakt. Om maar een paar voorbeelden te noemen, denk aan een ladder in je panty die loopt van boven tot onder, wc papier aan mijn schoen, mijn t-shirt binnenstebuiten aanhebben, sokken in mijn pumps aan hebben aangezien die pumps dan niet snijden in mijn voet, uitgelopen eyeliner en zo kan ik nog genoeg opnoemen! 


Maar aan welke fashionblunders moeten jullie schuld bekennen? Laat het hieronder weten in de comments! 

Geschreven door: Steffie

1 opmerking:

  1. Als ik met mijn punthakken moet lopen over zo'n plein met van die losse stenen, ik loop dan echt op mijn tenen en het ziet er gewoon niet charmant uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...