De 9 straatjes

Shoppen in Amsterdam is voor mij een Walhalla! Maar meestal kom ik niet verder dan de algemene winkerstraten en kom ik met spullen thuis die ik ook in een andere stad had kunnen kopen. Ik doe het dan ook meer voor het gevoel en omdat ik Amsterdam een prettige stad vind. Maar er is meer... ken jij de 9 straatjes al?

In de negen straatjes bevinden zich tal van winkels, van vintage kleding en haarverzorging tot boekwinkels. Je kunt er vrijwel altijd wel je slag kwijt!

Op www.de9straatjes.nl vindt je overzichtskaarten waar de winkels, per thema, zich in de 9 straatjes bevinden. Hieronder drie overzichtskaarten als voorbeeld.

Kleding en mode:


 Sieraden en accessoires:


Tweedehands kleding en artikelen :

Kun je vast een lijstje maken met winkels die je wilt bezoeken in deze straatjes!

Geschreven door: Steffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...