Ik ga naar Londen!

De laatste tijd heb ik minder van me laten weten, amper artikelen en niet even een korte update waarin ik uitleg waarom. Dus daar wil ik eerst even iets over zeggen. Het zit zo dat ik in deze zomervakantie alleen maar met school bezig ben geweest en veel heb gewerkt en een korte vakantie heb gehad met mijn ouders. Terwijl ik juist met mijn vriend leuke dingen wilde gaan doen, maar mijn vriend had het ook druk met zijn scriptie te schrijven. Ik heb me dus niet echt op kunnen laden deze vakantie, met als gevolg toen school weer begon dat ik in een dipje terecht kwam. Nu ik min of meer mijn plekje en regelmaat heb, ben ik van plan om weer snel te beginnen met bloggen. Maar eerst vertrek ik aanstaande woensdag naar Londen!!! 


Ik ga dus woensdag naar Londen met mijn vriend tot zondag, we gaan met de bus en verblijven in een luxe vijfsterrenhotel aan de Theems. Het tripje kost me een cent, maar dan heb je ook wat. Wat ik in Londen ga doen (naast shoppen uiteraard) en ga bezichtigen daar ben ik nog niet over uit. Ik hoop daarom ook dat jullie nog wat leuke tips voor mij hebben? Laat deze dan a.u.b. achter in de comments! Volgende week zal ik een update maken over mijn tripje Londen!

12 opmerkingen:

  1. Ik ben laatst een dagje in Londen wezen winkelen, in Carnaby Street zitten allemaal make-up winkels zoals MAC en Illamasqua :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem ondertussen maar aan dat er geen vervolg meer komt? Heel erg jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg!
    Veel plezier!
    Misschien wel heel erg maar ik ontdek je blog nu pas! Hij is erg leuk en ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!! ik ga in juli ook, kan niet wachten :D
    Moest je leuke adresjes ontdekken! let me knooww!!! :D

    ik volg je trouwens via bloglovin,
    volg je met erug? xx

    ps: doe jij al mee met mijn winactie van elf? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. At thіs time it looκs lіke BlogEngine is the preferred
    blogging ρlatform out therе right now.
    (fгom ωhat I've read) Is that what you'гe using
    on youг blοg?

    Havе a look at mу web sitе DiamondLinks.net
    my web site :: DiamondLinks.net

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Let me know by leaving a comment below or on our
    Facebook page. In 2007, Vampire Weekend's song "Cape Cod Kwassa Kwassa" was ranked 67th on Rolling Stone's list of the '100 Best Songs of the Year'.
    com, “I just don’t really feel like rapping anymore.

    my blog ... vampire weekend modern vampires of the city mediafire

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...