Posts tonen met het label Column Saturday. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Column Saturday. Alle posts tonen

VIP shopping night

Omdat Fashionchick zo ongelofelijk benieuwd zijn wie de Fashionchick bezoekers nou eigenlijk zijn en omdat ze altijd wel een reden hebben voor een feestje willen ze jullie van uitnodigen voor de Fashionchick VIP Shopnight bij Welikefashion.com.

Wat is er nou leuker dan een avond shoppen bij hun favoriete (online) shop Welikefashion.com?! Met een drankje in je hand, fijne muziek en mede-fashionista's de allerleukste collecties bekijken van merken als SuperTrash, ICHI, Zoe Karssen en Just Female. En alsof dat nog niet genoeg is krijg je op de hele collectie maar liefst 20% Fashionchick-korting!

Het stadsleven

Opgegroeid ben ik in het zuiden van Nederland, in een Limburgs dorp. Alles leuk en aardig met dat ons kent ons gevoel maar eerlijk gezegd helemaal niks voor mij. Natuurlijk is het wel lekker dat de natuur langs je deur ligt zodat je ’s ochtends een rondje kunt joggen door het bos of dat je een rondje kunt wandelen met de hond. Maar al gauw genoeg ben ik tijdelijk verhuisd naar de stad, Maastricht nog wel. Ik heb daar een jaar gewerkt. Heerlijk om zo even de stad in te kunnen lopen in plaats van thuis in de bank televisie kijken bij gebrek aan beter. Ja, dat leven in de stad beviel mij wel.

Een jaar later ben ik gaan studeren in Breda, dus weer een reden om naar de stad te verhuizen. Ik vond nog wel een kamer midden in het centrum van Breda, he-le-maal ge-wel-dig…toch? 

Chanel lipstick experience

Onderstaand verhaal vertelt mijn teleurstellende gebeurtenis van gisteren.

Er was eens een meisje die woonde op een mooie locatie in hartje stad. Ze was gek op beauty en droomde al een hele tijd van het hebben van een mooie lipstick van Chanel. Want dat is toch het ultieme genot als je die kunt toevoegen aan je make-up stash. Al enkele maanden geleden kreeg ze voor haar verjaardag een ICI Paris cadeaucheque waarvan ze besloten had er een mooie Chanel lipstick van te gaan kopen. Maanden heeft ze gewacht en bedacht welke kleur ze zou gaan kiezen. Want Chanel heeft nogal wat kleuren in het schap staan. 


Goede voornemens

Oops, jullie hebben nog een column te goed van gisteren. Zie dat Blogger het artikel vanmiddag niet heeft geplaatst. Excuses daarvoor!
 
Het nieuwe jaar is al dik een week bezig. De eerste week waarin de goede voornemens in uitvoering zijn gegaan, terwijl anderen het alweer hebben opgegeven. Maar wat waren eigenlijk mijn goede voornemens voor 2011?


IPad ervaring

Ben jij benieuwd naar mijn ervaringen met de IPad..

De liefde voor de iPad is begonnen vlak voor mijn verjaardag, iedereen wilde weten wat ik wilde krijgen voor mijn verjaardag en ik had eigenlijk al een hele lange tijd nergens voor gespaard.  En ik had opeens de enorme drang om weer eens te sparen. De wens van de iPad  was geboren!

Met al mijn verjaardagsgeld had ik al bijna het bedrag bij elkaar, de laatste tientjes heb ik er bij gespaard en twee weken naar mijn verjaardag heb ik hem gekocht!

Anonieme column: Photoshop blunders

Laatst las ik een artikel over fouten met Photoshop. Ik heb helemaal in een deuk gelegen, om de enorme blunders die er gemaakt waren. En ik kan me haast niet voorstellen dat er niet iemand is geweest, die, die fouten heeft opgemerkt voor ze in de bladen of op het internet verschenen.

We zijn wel wat gewend, qua het ‘dunner’ maken van personen of hier en daar een puistje wegwerken, maar hier gaan ze nog veel verder!
Een hand kwijt of 7 vingers in plaats van 5, je hoeft er niet raar van te staan kijken, want ja, het kan tegenwoordig allemaal.

Zelf heb ik er nog nooit één ontdekt, maar ik denk dat ik er vanaf nu wel iets meer op ga letten, dan dat je dat normaal doet.

Wondertas


Afgelopen week heb ik een hele leuke tas gezien. Een klein buideltasje waar je alles in kwijt kunt. Hoe dit mogelijk is moet je mij niet vragen, maar je kunt er echt alles in kwijt en dat terwijl het tasje nooit vol raakt. Zo’n tas wil iedere vrouw wel!

Waar ik het over heb? Ik heb het over het tasje van Hermelien, of anders bekend als Hermione, in de nieuwste Harry Potter film.

Kerst in Parijs


Parijs tijdens de kerst. Ik houd er van. Het heerlijke sfeertje dat er hangt in deze mooie, romantische stad! De enorme Eiffeltoren, de mooi versierde Champs Elysees en het reizen met de metro. Alles is zoveel leuker en mooier in Parijs.

Nieuwe laptop


Wat kunnen wij tegenwoordig, zonder laptop en dus zonder internet, zonder mobiele telefoon en tv. Heel weinig denk ik!

Afgelopen donderdagavond is mijn laptop afgebrand door een kortsluiting. En daar zat ik dan, zonder laptop en zonder internet. Ik moest mijn column nog insturen, voor vandaag en toen drong ook tot mij door, dat ik niks meer had. Ik was al mijn bestanden kwijt en al mijn foto’s!
Ja, dan voel je, je klote, geloof mij.

Kerstcadeaus kopen

Het is weer zover, de maand December is alweer aangebroken en dat betekend dat Sinterklaas nog in ons land is en dat de Kerstman voor de deur staat. Volgens velen is de Decembermaand de duurste maand van het jaar en misschien ook wel drukste maand. Mensen die nog even voor het einde van het jaar met je willen afspreken, quality time met familie, kerstvieringen van het werk en dan moeten ook de kerst cadeautjes gekocht worden op een van die speciale koopzondagen of koopavonden die georganiseerd zijn (een lange wachtrij voor de kassa, want iedereen koopt de cadeaus  het liefst op het laatste moment de kerstcadeaus).

Sneeuw


Alweer een paar weken geleden heb ik mijn winterjas uit de kast getrokken. Met mijn korte zomerjasje kreeg ik toch wel koude billen op de fiets en aangezien mijn moeder en vriend me bijna voor gek verklaarden heb ik hen toch maar gehoorzaamd. De afgelopen weken heb ik dus geen koude billen meer gehad. Maar nu de thermometer afgelopen week al enkele keren tegen het vriespunt aan begon te hikken, werd het ook tijd om mijn handschoenen in gebruik te nemen.

Sint

Sinterklaas is weer in het land. Overal in de winkels is te zien, waar het allemaal om draait. Cadeautjes!! De kinderen mogen hun schoen weer zetten en hun verlanglijstje maken voor pakjesavond. Zelf doe ik er dit keer weinig aan en ik kom niet verder dan de horror film: Sint. Geweldige film, ik vond hem briljant.

Goede voornemens

Ondanks dat het pas begin november is heb ik alweer wat goede voornemens voor het nieuwe jaar. Nou kan ik niet beloven of ik me er ook echt aan ga houden, want ik heb wel eens last van ‘ik wil van alles, maar maak niets af.’ Zo ben ik eens begonnen met het schrijven van een boek, dat ik nooit heb afgemaakt, een businessplan geschreven, voor een bedrijf dat ik nooit ben begonnen, ik heb één maand een webshop gehad, drie maanden een fashionblog, twee maanden lang heb ik gedanst en ik ben ooit begonnen met een Havo, zelfstudie, waarvan ik achteraf niet eens begrijp, waarom ik ooit dacht een Havo opleiding te moeten gaan volgen.

Mijn eenmalige column op Girlscene

Vandaag is een door mij geschreven column op de website Girlscene geplaatst. Voor de mensen die Girlscene nog niet kennen, deze website heeft ontzettend hoge bezoekersaantallen en veel mensen zullen mijn column dus lezen.

Best een big deal voor mij dus.

Voor diegene die mijn column willen lezen op Girlscene, klik dan hier.

Hoe het komt dat mijn column op Girlscene staat? Ik heb hem ingestuurd naar de redactie en zei waren wel enthousiast aangezien het een onderwerp is waar veel meiden mee zitten.

Wat vinden jullie hiervan?
Liefs, Steffie

Stralen

Afgelopen week vroeg ik mij af, wat zorgt ervoor dat ik ga stralen? Een ding weet ik zeker, afgelopen week heb ik in ieder geval niet kunnen stralen, want toen zat ik tot mijn aan toe in de leerwerk, ik had namelijk twee tentamens, een mondeling tentamen en twee werkstukken die ingeleverd moesten worden dus ik heb me echt een week lang in mijn kamer achter mijn bureau schuilgehouden tot alles af was. En dat was gistermiddag om vier uur.

Online

Ik ben verslaafd! Verslaafd aan de H&M. Mijn rekening online loopt toch al erg hoog op en ook in de winkel koop ik erg veel H&M. En nu komt ook de Zara met een online shop. Ik weet niet of dit heel erg handig is voor mijn geld. Want ook de Zara vind ik erg leuk en dan nu een online shop.

Borstkankermaand

De gehele maand oktober stond in het teken van borst kanker. We hebben allemaal wel eens van Pink Ribbon gehoord, een goed doel dat steeds groter wordt! Nou liep ik laatst in een winkelcentrum en werd mij gevraagd of ik lid wilde worden en zo de strijd tegen borstkanker wilde helpen. Op de één of andere manier wilde ik het niet. Ik ben dan ook niet lid geworden, maar begreep niet waarom ik het niet wilde. Ik heb zelf een goed gevulde bh. En ik snapte dan ook niet waarom ik niet lid wilde worden. Wat als ik zelf deze ziekte zal krijgen, zal ik dan opeens lid willen zijn. Zit ik zo in elkaar? Borstkanker is zo vrouw onterend. En 'komt een vrouw bij de dokter' heeft mij zo laten huilen en toch ben ik niet lid geworden.

Twitter


Afgelopen week heb ik nog een column geschreven over alle smoezen die ik bedenk om onder het studeren uit te komen, deze week heb ik voor het eerst een Twitter account aangemaakt wat mijn nieuwste smoes is geworden.

Denken


Laatst toen ik in mijn auto op weg was naar een afspraak hoorde ik ene 'Beumer' op de radio. Deze meneer geeft in zijn eigen harde woorden het nieuws, dat Nederland op dat moment bezig houdt. Zo had hij het die keer over de zelfmoord van Antonie Kamerling en hij zei: 'Hoe ver moet je zijn, om te geloven dat de dood je meer te bieden heeft dan het leven dat je lijdt.' en ' Jouw diepste dal is voor sommige een enorme hoge berg waar vele jaloers op zouden zijn.'

Studeren

Het is weer zover, de toetsweek komt er weer aan voor mij en ik zal me weer dagenlang achter mijn boeken verschuilen. De week voor een toetsweek zijn altijd de drukste weken van het jaar. Twee werkstukken, twee toetsen en één mondeling examen staan me op te wachtten over anderhalve week en ik zal me er vanaf vandaag voor de volle honderd procent voor in moeten zetten wil ik het allemaal op tijd af krijgen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...