Win Win Win: Purple Chunky Stone Ring

Edit: Deze winactie is helaas gesloten. De winnaar is bekend.

Ik kondigde het afgelopen week al aan, een nieuwe winactie om te vieren dat we over de 50 Bloglovin folowers heen zijn gegaan!


Jullie kunnen deze overweldigende Chunky-stone ring winnen!


Wat je ervoor moet doen om kans te maken op deze ring is het volgende:
- Stuur een e-mail naar win@depoederdoos.com waarin je feedback geeft over de website (Dit kunnen verbeterpunten of plus-/minpunten zijn)
- Volg mij via Bloglovin (via deze link of via de Bloglovin banner op deze site)
- Volg mij via Twitter (via deze link of via de Twitter banner op deze site) en retweet het volgende: RT@depoederdoos Win een Chunky-stone ring op www.depoederdoos.com!

Deze winactie is geldig tot en met dinsdag 30 november, daarna zal ik de winnaar kiezen en de prijs versturen.

Wat ik erg leuk zou vinden is als jullie mijn winactie vermelden op jullie eigen blog! Misschien geef ik daar wel extra bonuspunten voor ;)

6 opmerkingen:

  1. Wat een gigantische ring haha :-) Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh prachtige ring!! ♥ Ik heb meegedaan hoor! *verliefd*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG die ring is PRACHTIG!!
    Ik doe echt wel mee, ik heb je gemaild!
    Ik volgde je al op bloglovin en volg je nu ook op twitter, dit is de link naar de retweet:
    http://twitter.com/#!/depoederdoos/status/8881708787040256
    Ik hoop - ontzettend - dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...