Mijn Chanel & Dior make-up stash

Ik heb een zwakte voor mooie producten. En laten die producten van Chanel & Dior nou heel erg mooi zijn! Mijn allereerste beautyproduct van Chanel was de lipgloss in kleur 25, die heb ik ondertussen al wel drie a vier keer opnieuw gekocht. Mijn allereerste Dior product is het oogschaduwdoosje, deze heb ik afgelopen jaar als cadeautje voor mezelf gekocht. Sindsdien heb ik mijn stash ook behoorlijk uitgebreid, de rest van de producten heb ik afgelopen jaar gekocht tijdens Sephora of ICI Paris aanbiedingen. Kijk mee voor de stash foto's en geniet van al dat moois!

Op deze foto kunnen jullie mijn Chanel en Dior producten zien. Ik was alleen vergeten om mijn Chanel nagellak op de foto te zetten, maar die zien jullie wel terug op een van de volgende foto's.




 Mijn favoriete make-up palletje, zoals jullie zien al veelvuldig gebruikt. Dit Dior palletje heeft mooie gangbare kleuren waar je allerlei soorten looks mee kan maken.

Mijn Dior blush. Eerst zaten er nog allemaal gouden lijntjes op, maar dit was er na twee keer gebruiken al vanaf. Het is een mooie blush voor de zomer, ik vind het alleen jammer dat er geen glimmende deeltjes inzitten die in de zomer zo mooi het licht weerkaatsen.

En dan het Chanel oogschaduwpalletje, met baked oogschaduws. Dit palletje heeft een supermooie witte en roze oogschaduw, de andere twee kleuren zijn toch niet mijn favoriet. Ik vind het alleen niet erg fijn dat de oogschaduw zo hard is en dat je best veel nodig hebt voor het echt mooi is. Persoonlijk kies ik de volgende keer toch liever voor Dior oogschaduw palletjes, deze vind ik een stuk fijner.

Mijn favoriete mascara ooit is de mascara van Chanel (links). En de lipstick van Chanel, ik moest er gewoon een hebben! Beide producten zitten in een metalen huls, wat ik er erg elegant en chique uit vind zien. Deze lipstick heb ik veel gebruikt afgelopen winter of wanneer ik een feest heb.

 En de lipstick uit de huls. Je moet de lipstick ook nog eens uit de huld klikken, dus het is dan net of je een wapen bij je hebt vind ik. Maar misschien heb ik wel teveel actiefilms gekeken :)

Chanel heeft echt de mooiste lipgloss ooit! Zoals ik jullie al zei was dit mijn eerste Chanel aankoop en ik heb deze inmiddels al drie of vier keer opnieuw gekocht.  Het is een shiny roze lipgloss met mooie goudkleurige glittertjes erin. Echt een supermooie combinatie vind ik zelf. Deze lipgloss blijft langer op zijn plaats dan traditionele lipglossen, daarom is het ook mijn favoriet.

 Dan de foundations van Chanel en Dior. Ik dacht altijd dat er maar weinig kwaliteit verschil zit tussen drogisterij make-up en dure make-up merken. Maar deze twee foundations hebben het tegendeel dik en dwars bewezen. Zoals jullie weten heb ik een moeilijke huid met wat onzuiverheden en door het te camoufleren met foundation krijg ik alleen maar meer onzuiverheden. Deze foundations zijn allebei niet 100% dekkend, maar ze camoufleren de boel wel beter, ze voelen natuurlijk en zijn gewoon echt superfijn. Deze maken mijn onzuiverheden absoluut niet erger in ieder geval! Ik heb ze helaas alleen in vrij lichte kleuren, dus in als ik bruiner ben dan moet ik toch even naar een andere foundation grijpen.


En als allerlaatste, mijn Chanel nagellak. De kleur is gewoon te mooi om te laten liggen in de winkel, het is namelijk een parelroze/ perzik kleur. Hij dekt goed en droogt snel. Valt het jullie ook op dat Chanel met dezelfde kleuren roze werkt? Kijk maar eens terug naar de lipgloss en de roze kleur uit het oogschaduwpalletje!
Welke Chanel & Dior producten hebben jullie in je stash zitten?


9 opmerkingen:

  1. Ik heb een nagellak van Chanel, Rouge Fatal. Een mooie dieprode kleur, niet heel spetterend maar wel een bijzondere kleur rood. Ik heb nog veel ICI Paris bonnen hier liggen, dus moet maar snel weer eens mijn slag slaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige producten heb je in je stash zitten! Ik heb onder andere een blush, een aantal nagellakjes en hetzelfde oogschaduwpalletje als jij van Chanel in mijn stash. Ik wil nog graag een aantal producten van Dior.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie producten. Die verpakkingen zijn altijd zó mooi! En het lakje, erg nice! :D
    Zelf heb ik helemaal niks van die prijsklasse hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Chanel en lipstick wel een van de beste combinaties.

    Lipgloss heb ik nooit op, vind je dat fijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow mooie stash.. ben jaloers! Zitten ook prachtige artikelen bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful cosmetics :)

    LOVE
    minnnja

    Hope you like to enter my giveaway!

    http://minnja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige producten heb je! En ik deel je mening wat betreft de Chanel oogschaduws!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...