NOTD: Essence Mellow Yellow

Zoals ik al eerder op De Poederdoos heb vermeld, zijn de kleurtjes van Essence lekker zomers en helemaal up to date qua kleuren! De kleuren van Essence gaan van Neon, tot Pastel, tot Glitter. 

Ik moest en zou een gele nagellak hebben en laat Essence die nou toevallig in hun assortiment hebben. Deze gele kleur (51 Mellow Yellow) komt uit de Colour & Go lijn, deze bestaat uit de hipste kleuren voor de goedkoopste prijs (lees: € 1,29 per stuk).


Deze nagellak dekt in twee lagen en is snel droog. Dit lakje is gewoon prima voor de prijs die je ervoor betaald en met een goede base- en topcoat zal die dan ook langer blijven zitten op je nagels (lees hier: Een echt langhoudende nagellak/topcoat).

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat deze kleur mij zou staan, maar hij staat me prima en ik vind het echt een toffe kleur om te combineren met een zwart jurkje bijvoorbeeld.

Wat vinden jullie van deze kleur?

4 opmerkingen:

  1. Eerst vond ik geel helemaal niets, ik begin er steeds meer aan te wennen. En bij andere vind ik het vaak ook erg leuk staan, zelf heb ik alleen geen geel lakje. Dit lakje ziet er wel goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kleurtje! :) Ik heb zelf twee gele lakjes van Catrice, maar die vind ik persoonlijk niet zo fijn. Misschien dat ik deze eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een mooi kleurtje! Ik heb 'm zelf ook, draag hem ook best vaak!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...