Coming soon: Review Miracle Skin Perfector/ BB cream Garnier

Ik heb 'm! De zogenaamde BB cream van Garnier, ofwel de Miracle Skin Perfector een all-in-1 creme.
Ik zag het gisteren in de schappen staan bij Kruidvat in Breda voor € 13,95 en heb 'm maar meteen meegenomen. Deze crème belooft in ieder geval heel wat en ik ben benieuwd hoe hij mij gaat bevallen.

Productomschrijving: "Geïnspireerd door de BB cream (Blemish Balm), is de Miracle Skin Perfector een product van een nieuwe generatie met een hybride formule die een langdurige hydratatie en direct een stralende teint op het gezicht geeft. Het combineert alle ochtend schoonheidsrituelen in één enkel product. De formule, op basis van Vitamine C, geeft een glanzende, stralende boost aan de huid dankzij zijn anti-oxyderence eigenschappen. Verrijkt met natuurlijke minerale pigmenten, egaliseert de formule de teint. De SPF15 UV bescherming helpt de huid te beschermen tegen schadelijke effecten van de zon."
Enkele foto's wil ik jullie niet onthouden...






Ik vind het er veelbelovend uitziet, een soort van dagcrème met foundation en zonbescherming in 1! Ik ga het voor jullie testen en er zal snel een review van komen!

p.s. zoals jullie hebben gemerkt zijn er de laatste dagen minder tot geen artikelen online gekomen, dit omdat ik nog met een laatste herkansing bezig ben die ik maandag moet inleveren. Mijn excuus hiervoor.

8 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar de BB cream van Garnier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt zo erg benieuwt naar de BB cream van Garnier!

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil hem ook kopen! Ik ben er erg benieuwd naar..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een lekkere creme werkt ook oneffenheden weg , maar het is geen masker zoals bij make-up daar heb ik altijd een hekel aan gehad , maar de BB creme is heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aziaten gebruiken ook bb cream daarom zien ze er ook jong uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's really a great and useful piece of information. I'm sаtiѕfied that you simply ѕhared
    thіs usеful infoгmatіon with us.
    Please keep us informed like this. Τhаnks for shаring.


    Mу blog :: walmart garden centers

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...