Wie is Anne v.U.?

Redactrice voor Fashion Tuesday en Lazy Sunday

Naam: Anne
Leeftijd: 19 jaar

Wat zijn je dagelijkse bezigheden?
Doordeweeks reis ik dagelijks naar Rotterdam, voor mijn studie sociaal juridische dienstverlening. Daarnaast spreek ik regelmatig met vriendinnen af en struin ik in de weekenden over markten (of bij gebrek daaraan winkelstraten).

Wat zijn je hobbies/ interesses?
Ik denk dat ik het meest van stedentrips hou omdat daar zoveel ineen komt: Reizen, kunst, cultuur, talen, geschiedenis, mensen kijken, mode, interieur design, eten enz.

Wat is je levensmotto?
‘Je leeft niet alleen voor jezelf’. Ik vind het belangrijk om te doen waar ik gelukkig van word, maar ook dat ik niet alleen op mijzelf gericht ben. Ik wil graag meer doen en ‘iets’ voor anderen betekenen. Op wat voor manier dan ook.

Wat zou je ooit nog eens willen doen in het leven/ Wat is je grootste droom?
In het buitenland wonen! Nederland trekt me gewoon helemaal niet. En een boeiende carrière.
Waarom heb jij je opgegeven als redactielid voor www.depoederdoos.com?
Redactielid houdt voor mij in dat ik bezig ben met mode, ‘nieuwtjes’ en schrijven. Precies de dingen waar ik graag mee bezig ben en ook meer mee wil doen.

Wat ga jij betekenen voor www.depoederdoos.com?
Elke week zal ik drie artikelen schrijven. Eén mode gerelateerd voor Fashion Tuesday en twee voor Lazy Sunday. Deze laatste bestaat uit een do-it-yourself (en ik ben absoluut niet handig, dus dat belooft wat!) en een nieuwe, interessante site/blog/webshop onder de aandacht  brengen. Hartstikke leuk dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...