Review: Slakkenslijmgel Action

Jullie hebben er even op moeten wachtten, mijn oprechte excuses daarvoor, maar hier is dan de review over de Slakkenslijmgel van de Action. Een product waar weel mensen nieuwsgierig naar zijn, zal het echt doen wat het belooft?



Deze slakkenslijm gel is voor vijf Euro te koop bij Action en daar heb je best een grote pot voor. De verpakking bestaat uit een witte plastic pot met daarop een lichtroze label met een beschrijving en het plaatje van een slak. De pot bevat 250 ml slakkenslijm gel en daar kun je een flinke tijd mee vooruit zou ik zeggen.

Wat belooft het? De beschrijving op de pot is als volgt:
"Deze gel bevat het herstellend slakkenslijm extract, verrijkt met aloë vera. Deze gel vermindert acne, vervaagt rimpels, littekens, zwangerschapsstriemen, kraaienpootjes, enz... De gel zal de veerkracht van de huid vernieuwen, dode huidcellen afstoten... Slakkenslijm extract maakt de huid weer jong en bestrijdt bacteriën die o.a. acne veroorzaken. Door de samenvoeging van slakkenslijm extract en aloë vera zal uw huid zijdezacht en super glad worden. de gel is geschikt zowel voor vrouwen als voor mannen en voor alle huidtypes."
In de pot zit een doorzichtige gel met een geur die ruikt naar een parfum, en dat terwijl er geen parfum is toegevoegd volgens de ingrediënten lijst. De geur is vrij sterk en is als fruitig te omschrijven, dus daar moet je wel even rekening mee houden. Al had ik mijzelf een vieze geur voorgesteld aangezien we het hier toch over slakkenslijm gel hebben, dus mij is de geur honderd procent meegevallen. De gel ziet eruit als doorzichtige haargel en de geur trouwens ook een beetje. 

Voorzichtig eerst een beetje op mijn hand uitgeprobeerd, en daarna durfde ik het eindelijk aan om op mijn gezicht te smeren. De gel is makkelijk te verdelen op je gezicht en het trekt lekker snel in. Mijn huid wordt er inderdaad zacht van maar toch is het geen vervanging voor een gezichtscrème. Ook merkte ik meteen al dat lijntjes in je gezicht minder zichtbaar worden met deze gel, ik heb wat droogtelijntjes onder mijn ogen en wat droogtelijntjes op mijn voorhoofd maar deze werden eigenlijk meteen minder. Alhoewel ik een onzuivere huid heb irriteert deze gel mijn huid absoluut niet.



Sindsdien heb ik de slakkenslijm gel tweemaal daags aan op een gereinigde huid, vóór het aanbrengen van mijn gezichtscrème. En 's avonds breng ik zelfs twee lagen aan, aangezien het snel intrekt kun je eigenlijk meteen achter elkaar de tweede laag aanbrengen. Ik heb last van lichte acne en ik heb wat littekens van slechtere periodes, dus ik hoopte natuurlijk dat het die twee probleemgebieden op den duur zou verminderen!

Maar wat doet het nu echt? En maakt het de beloftes waar? 

Zoals ik al eerder noemde maakt deze slakkenslijm gel mijn huid zacht en mijn drogere huid is niet meer zo droog waardoor droogtelijntjes minder zichtbaar zijn. Dus dat doet het al goed. Ook kan ik jullie mededelen dat mijn acne vermindert is, het is niet helemaal weg maar het draagt in ieder geval zijn steentje voor een zuivere huid bij. Verder weet ik niet zo goed of mijn littekens ook verminderd zijn, ze zijn wel iets minder zichtbaar naar mijn idee maar dat zou ook kunnen komen doordat ik misschien iets meer een kleurtje heb nu dan in de winter bijvoorbeeld. Ik heb deze slakkenslijm gel nu zo'n 8 weken gebruikt trouwens.



Ik had totaal geen verwachtingen van deze sterk ruikende gel, maar voor vijf euro vind ik het een budget topper en raad ik jullie allen aan om het gewoon eens te proberen. Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat er waarschijnlijk maar weinig echte slakkenslijm in deze gel zit (vandaar wordt ook op het etiket vermeld dat er een slakkenslijm extract in zit), maar voor mijn huid doet het veel goeds in ieder geval. Meer dan een andere crème, serum of wat dan ook ooit bij mijn huid heeft kunnen bereiken zonder uit te drogen bijvoorbeeld. 

Bij De Tuinen kun je ook slakkenslijm gel kopen voor twee of drie tientjes, deze slakkenslijm gel is puurder, maar de slakkenslijm gel van de Action is zeker een goed alternatief. Dus zet deze maar alvast op jullie wensenlijstje en laat me weten wat jullie ervaring met deze gel is!

38 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook nog , maar heb hem eigenlijk nog niet eens zo vaak gebruikt. Als ik dit zo lees ga ik hem toch maar weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch klinkt het erg veel belovend, voor iets wat normaal best prijzig is. zo zie je maar dat goedkoop niet altijd slecht is ^^ de moeder van mijn ex had ook een keer slakkenslijmgel, maar die stonk echt verschrikkelijk :P blij dat deze lekker ruikt ^^ denk dat ik hem binnekort ook maar eens ga proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zoiets echt nooit gebruiken, zo'n pot mag zelfs mijn huis niet in haha maar dat heeft met mijn slakkenfobie te maken ^^
    Maar wel leuk dat ie best wel goed werkt voor zo weinig geld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb niet echt een droge huid, alleen als ik verbrand ben en dan houd ik het toch liever bij pure aloë vera gel denk ik... het idee van slakkenslijm op mijn gezicht... iewl :S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een topproduct, ik was al erg benieuwd naar deze slakkengel. Ik heb zelf een klein wit potje die ik steeds opnieuw koop maar had deze nog niet geprobeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt best fijn, maybe toch ook zelf uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ charlotte

    Slakkenslijm werkt als een malle! Mijn gezicht word er heerlijk zacht van en minder hobbelig :) dus niet zo zeuren dat het slijm van een slak af komt, want dat is lang niet zo vies als een ei. Als je daar over na gaat denken is dat pas goor! Het is een ongeboren kuiken in een doosje EN het komt uit een kippenkut (ik neem aan dat je wel eieren eet soms?) dus dan valt slakkenslijm wel mee toch!? haha ;)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem ook, maar ik vind dat ie zo hard stinkt!!
    Hij zou werken bij striemen, maar de mijne zijn er alleen maar opvallender door geworden :s

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor mannen is dit product zeer sterk aan te raden! Na het scheren zal dit ook huidirritatie tot bijna helemaal terugdringen! Ik gebruik het ook dagelijks en dit al een geruime tijd. Ik heb al vele mensen kunnen overtuigen van het slakkenslijmgel van de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Ik ben enorm tevreden over de Gel! De geur valt voor mij iets minder mee omdat ik nogal gevoelig ben aan geuren maar mijn huid is er echt op verbeterd! Ik heb veel last van pukkeltjes in de nek en op de borst...na 3 dagen waren ze bijna volledig verdwenen. Mijn huid ziet er nu veel kalmer uit en voelt heel zacht aan.
    Ik ben verkocht! het is een topgel!

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele hele fijne gel, ik heb m vandaag gekocht en ik heb geen spijt, vanmiddag opgedaan en heb nu al minder acne!! echt heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga hem nu halen want ben vrijdag jarig en een goede huid is dan wel fijn. Heel leuk dat je andere op de hoogte brengt van het product. Ik hoop dat ze nog te koop zijn bij de action

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk spul, gebruik het al een hele tijd en zou niets anders willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey,
    Ik heb dit product in de kast liggen en ik moet zeggen het werkt best goed.
    Ik heb een tip voor het aanbrengen: i.p.v het gewoon opsmeren kun je het liever gewoon op je littekens, puistjes etc deppen. Het liefst een lekkere dikke laag. Als je er een laagje op hebt, masseer het dan met ronddraaiende bewegingen over de probleemgebieden en laat het er vervolgens opzitten. Voor het slapen gaan erop zetten en ermee slapen. Volgende dag gelijk verschil. Doen dus!
    In de ochtend nadat je je gezicht gereinigd hebt, weer op masseren en erop laten. Maak je geen zorgen als je huid wat rood word tijdens het masseren, je huid neemt het peoduct gewoon op. Geloof me, het ka geen kwaad! Mijn huid is echt een groot probleem: het is vettig met puistjes, maar heeft ook hele drogw plekjes en is heel gevoelig, en dit product brengt mijn huid geen schade toe. Integendeel zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Help ik kan hem niet meer krijgen bij onze action! !!! Is hij uit de handel? ???? Ik merk het gelijk aan mijn huid. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag weer gekocht bij action, alleen nu in een platte witte pot met blauwe deksel, afdeling huidverzorging. Action Oss.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De pot is inderdaad veranderd Nu nog €2,50
    Ook de geur is beter, top spul dit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben een man van 32 heb hier voor dure producten gebruikt orchidee Imperial van de Douglas op aanraden van vrienden ben ik de slakkenslijm van action gaan gebruiken dacht baat het niet schaad het niet dacht ik nou moet zeggen ik koop geen dure potten meer di rimpels worden minder ook de wallen rond de ogen worden minder ik gebruik het 2 keer per dag wat het voorschrift zegt op een gereinigde huid ook de milde tonic is goed van de action echt een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een supergel voor een super prijs bij de Action!. 's avonds smeer ik het op mijn gezicht en doe er ook nog nachtcrème over heen. Ongelooflijk strak resultaat de volgende dag!
    En ik smeer het ook op armen en benen! Resultaat: een verbluffend mooie en gladde huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb vandaag 4 potten a 250 ml gekocht voor 1.99 euro per pot. Bij de Action in Kampen. Ik ben benieuwd wat het met mijn rimpels doet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb hem vandaag ook gekocht, hij werkt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beste mensen die grote pot slakkenslijm gel 250ml in een witte pot goud geschreven wordt niet meer in action verkocht,alleen een kleine witte pot 50ml met groen geschreven wel.

    Waar kan ik die grote pot halen die had ook een ander kleur. witte gel.
    En de kleine pot groene gel.
    Waar kan ik die grote bestellen met witte gel,die help mij meer.
    Gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi iedereen,

      voor diegene die hem nog zoeken hij is te koop op bol.com!

      Link België: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/?country=BE&suggestionType=typedsearch

      Link Nederland: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/

      Groetjes

      Verwijderen
  23. idd, ik wil ook de grote pot, jammer dat-ie weg is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi iedereen,

      voor diegene die hem nog zoeken hij is te koop op bol.com!

      Link België: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/?country=BE&suggestionType=typedsearch

      Link Nederland: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/

      Groetjes

      Verwijderen
    2. Hallo mensen ik zag 250 pot met de roze slak erop voor €3 euries bij de grenze

      Verwijderen
  24. Hoi iedereen,

    voor diegene die hem nog zoeken hij is te koop op bol.com!

    Link België: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/?country=BE&suggestionType=typedsearch

    Link Nederland: https://www.bol.com/nl/p/camille-slakkenslijmgel-250ml/9200000047220997/

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi ik gebruik nu de slakkengel(klein potje) van de Action,ongeveer een mnd moet zeggen dat het bij mij redelijk werkt,het is in elk geval lekker fris en er is mij al gezegt dat mijn gezicht er fris en glad uitziet.Ik ben er super blij mee dus blijf het gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik als man gebruik het ook,vooral na het scheren,is niks mis met deze gel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...