Eerste Liefde


Je eerste liefde.. Mijn eerste peuter liefde was een surinaams jongetje en zijn
tweeling broertje was voor mijn zusje.. Mijn eerste kleutervriendje, had rood haar
en wij deelden onze passie voor zijn batman auto. Mijn eerste 'kusje op de wang'
vriendje is nu vader van twee. En mijn eerste echte liefde is nog steeds van mij!
Ik wist nog, 8 jaar geleden, dat ik op en een gegeven moment zo verliefd was, dat ik
dacht dat ik de enige jongen had verloren, alsof de wereld verging. Nee dit ging niet meer
over. Ik zou voor altijd blijven huilen. Ik lach er nu heel hard om, wat haal je, je als tiener
toch allemaal in je hoofd. Als ik terug lees wat ik hem geschreven heb, dan val ik
op de grond van het lachen, arm kind toch!

Zo was er ook een keer een jongen, die helemaal gek van mij was. We 'kenden' elkaar
3 dagen en meneer wou zo nodig mee uit met mij en mijn beste vriendin. Hier had hij
al spijt van, het moment dat hij merkte dat we iedereen kenden, we kwamen hier elke
week, dus dan bouw je een aardig netwerk op. Meneer kwam jankend in de armen van
mijn vriendin terecht en de hele avond kon mijn vriendin aanhoren, hoe kapot hij ging
van de pijn. Hoe verschrikkelijk het was dat ik hem dit aandeed.. Ja ik zei iedereen gedag
die ik kon en dit werd hem al teveel. Nee het zijn dus niet alleen de vrouwen die opslag
verliefd kunnen worden en vervolgens denken nooit meer over iemand heen te komen.

3 jaar geleden vroeg ik het mezelf nog af, bij de eerste woorden die we wisselden.
''mmwh.. zal dit hem zijn ?'' 18 jaar oud en mijn eerste relatie moest nog beginnen.
Maar het is hem toch echt! Mijn eerste, echte liefde, diegene waarmee ik alles
deel, waar ik mee samen woon en leef.

Hij komt altijd op je pad, is het niet nu, dan kan het altijd morgen zijn. Ook al huil je nog
zo hard en denk je echt hier nooit meer overheen te komen, kijk 8 jaar later een keer terug
en dan lig je net als ik op de grond van het lachen!


Geschreven door: onze anonieme columnist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...