Wie is Marcella?

Redactielid voor Celeb Friday

Naam: Marcella
Leeftijd: 19 jaar
Woonplaats:  Oud- Beijerland

Wat zijn je dagelijkse bezigheden?
Ik studeer Media en Entertainment Management. Daarnaast werk ik in het weekend ook bij een kledingzaak. 

Wat zijn je hobbies/ interesses:
Ik hou van shoppen, uitgaan, televisieseries (zoals The Hills, Gossip Girl, Sex and the City, en Grey’s anatomy). Daarnaast hou ik ook van lezen en schrijven. 

Wat is je levensmotto?
‘The sky is the limit'. Alles is mogelijk, zo lang jij er maar zelf in gelooft. 

Wat zou je ooit nog eens willen doen in het leven/ Wat is je grootste droom?
Ik zou dolgraag stage willen lopen in Amerika, maar mijn allergrootste droom is toch om ooit aan de slag te gaan bij een fashion magazine. 

Waarom heb jij je opgegeven als redactielid voor www.depoederdoos.com?
Ik ben dol op Celebs en graag zou ik via deze wijze mijn grote passie met jullie willen delen. 

Wat ga jij betekenen voor www.depoederdoos.com?
Elke week hou ik jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit Hollywood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...