WIN WIN WIN


Edit: Deze winactie is al afgelopen. De winnaar is bekend!
Zoals ik al zei heb ik een kleine winactie georganiseerd om te vieren dat www.depoederdoos.com online is!
Wat je moet doen om kans te maken op één van de drie prijzen?
Stap 1: Volg mij via Bloglovin (via deze link of via de Bloglovin banner op deze site)
Stap 2: Laat een comment achter onder dit bericht
Stap 3: Stuur een e-mail met je volledige naam en adres naar win@depoederdoos.com
Deze winactie is geldig tot en met zondag 10 oktober, daarna zal ik de winnaar kiezen en de prijzen versturen. Ik maak niet openbaar bekend wie er heeft gewonnen, dit in verband met de privacy.

Wat ik erg leuk zou vinden is als jullie mijn weblog willen vermelden op jullie eigen blog! Misschien geef ik daar wel extra bonuspunten voor ;)

7 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Ik ga zeker mee doen aan deze win actie!
    Ik heb zelf ook nog een winactie op mijn blog! Dus ik zal je vermelden bij mijn winactie artikel!
    Neem gerust een kijkje:
    http://shimmer-pie.blogspot.com/
    p.s. Ik volg je ook op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee :-) Volg je op Bloglovin.
    Leuke naam heeft je blog trouwens ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik doe zeker mee, en ik volg je op bloglovin, en ik heb je net een mailtje gestuurd!
    Ik heb je winactie vermeld op www.jeeessica.hyves.nl

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk!
    Ik volg je site al langer maar dit is eigenlijk pas mijn 1e comment. Ik doe mee, even mailen.
    Ik volg je ook op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie!!
    Ik volg je via Bloglovin' en ik stuur je zo even een mailtje met mijn gegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je via bloglovin beetje nutteloos voor mezelf want ik gebruik het eigenlijk niet.. Ik krijg er telkens pop-ups van dus ik zet alle site's gewoon bij m'n favoriete haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...