Wie is Charley?

Redactrice voor Fashion en Lazy Sunday

Naam: Charley
Leeftijd: 19

Wat zijn je dagelijkse bezigheden?
Ik werk nu in een winkel want ik heb een tussenjaar.

Wat zijn je hobbies/ interesses?
Mijn grootste interesse is mode. Ik hou van inspiratie opdoen door tijdschriften en modesites en blogs. Ik heb ook zelf een blog, waar ik niet alleen maar over mode schrijf. Verder houd ik van lezen, voornamelijk chicklit. Ook vind ik het leuk om met vriendinnen gezellige dingen doen, zoals lekker gaan shoppen of naar de film.

Wat is je levensmotto?
Alles eruit halen wat er in zit!

Wat zou je ooit nog eens willen doen in het leven/ Wat is je grootste droom?
Ik wil carrière maken en misschien de advocatuur in of de journalistiek in.

Waarom heb jij je opgegeven als redactielid voor www.depoederdoos.com?
Omdat ik van schrijven houd, vooral over mode en dit graag wilde doen voor een leuke site! Ook doe ik zo ervaring op voor een mogelijke journalistieke carrière.

Wat ga jij betekenen voor www.depoederdoos.com?
Ik hoop lezers te kunnen inspireren en te enthousiasmeren met mijn artikelen.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...