Beauty tip van de week: weg met die vermoeide blik!

Als je een avondje stappen hebt doorgehaald zie je er 'the day after' niet bepaald fris en gezond uit. De volgende tips kunnen je wellicht helpen met het wegwerken van die kringen of wallen onder je ogen.

Je kunt bevroren komkommer schijfjes op je ogen leggen, en vochtige theezakjes voor 10 minuten op je oogleden laten rusten kunnen wonderen doen. Effectief tegen wallen is het smeren van een beetje uierzalf onder je ogen.

En vervolgens.... 
Vervolgens gebruik je een concealer speciaal voor rond je ogen. Hierin zitten highlightende deeltjes die een oplichtend effect geven. Zelf gebruik ik de brightening concealer van Etos, die kost ongeveer 4 euro. En gebruik je een wit oogpotlood op je waterrand, het randje boven je onderste oogleden. Deze kun je bij diverse make-up merken voor enkele euro's kopen, onder andere Catrice en Hema hebben deze in het assortiment.

Na het volgen van bovenstaande tips is er bij jou geen spoortje vermoeidheid meer te zien! You're ready for the day!

Geschreven door: Steffie

3 opmerkingen:

  1. Bevroren komkommer, die kende ik nog niet. Ik zal het van de zomer eens proberen. En ik moest erg lachen om de uierzalf, omdat mijn moeder een periode had waarin ze beweerde dat het zo'n beetje voor alles goed was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wallen onder mijn ogen heb ik eigenlijk nooit, wel donkere kringen maar die verberg ik gewoon met concealer. Gezwollen oogleden door te huilen heb ik wel altijd last van, super vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...