Review: Got2b Powder'ful

Een hele tijd geleden maakte ik via internet kennis met de volume poeder OSIS via verschillende beautyblogs. Het resultaat doormiddel van een poedertje lijkt haast verbluffend. Toen ik hoorde dat Got2b ook een volume poeder op de markt heeft gebracht die enkele euro's goedkoper is dan het poeder van OSIS die uitsluitend in kapperswinkels te koop is heb ik het Volumizing styling powder van Got2b gekocht. Maar wat vind ik er nu van?


Got2b is een merk die onder andere bij de Kruidvat te koop is, het potje volume poeder kost daar € 6,49. 

De Got2b Powder'ful zit in een grijs met paars potje en het potje heeft een draai dop. Na het openen van de dop zitten er gaatjes in het potje waaruit het product gestrooid kan worden. Wat mij meteen opviel aan het potje is dat het erg licht is, er zit dan ook 10 gram poeder in. Door het kleine formaat en het gewicht kun je het overal mee naar toenemen.






Het product zelf ziet er een beetje uit als poedersuiker maar dan met een doorschijnende schijn. Er zit niet echt geur aan, als je heel goed ruikt dan ruik je wel iets maar slechts een bescheiden geur.




Wat belooft het? 
"Deze revolutionaire, gewichtsloze formule geeft textuur aan elke haarstreng voor maximaal volume vanaf de haaraanzet."
Deze volume poeder kun je op twee manieren aanbrengen. De eerste manier is door een kleine hoeveelheid in je handpalm te schudden en vervolgens je handen tegen elkaar te wrijven zodat het poeder onzichtbaar wordt. Vervolgens verdeel je het bij de haaraanzet op droog haar. Een tweede manier is om het poeder direct bij de haaraanzet te schudden en je het in je haar masseert, hierdoor creëer je nog meer volume.

Zelf heb ik het poeder uitgetest en kan ik mijn oordeel over de Got2b Powder'ful vellen. Creëert dit volume poeder inderdaad ongekend volume?

Ik heb lang en volumeloos haar doordat mijn haar ontzettend stijl is. Bij gebruik van dit volume poeder worden mijn haren bij de haaraanzet wat stugger. Als ik het poeder direct op de haaraanzet aanbreng en vervolgens inmasseer dan heb ik inderdaad iets meer volume bij de haaraanzet en blijft deze volume inderdaad langer dan met de meeste andere producten. Maar deze Got2b Powder'ful zorgt bij mij niet voor een ongekende volume, het resultaat is niet overweldigend. Tevens voelt mijn haar niet meer zo schoon en glad als zonder dit product.

Dit product zal ik aanraden aan meiden die graag wat stugger haar willen en meer volume willen bereiken bij de haaraanzet.

Persoonlijk geef ik dit product een 6,5. Dit product zal ik niet nogmaals aanschaffen, mijn voorkeur gaat uit naar een product die volume creëert maar zonder dat je het product ziet of voelt.

Wat is jullie ervaring met volume poeder? 


Geschreven door: Steffie

4 opmerkingen:

  1. Moet je die van OSIS+ halen, die is echt 10x zo goedd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik Taft Instant Volume Powder. Geeft echt veel volume en je ruikt het niet.
    De nadeel is echter dat je haar stug/droog wordt en je het eigenlijk moet wassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel, ik las hier ook nog een artikel over dit product: http://www.gelkoning.nl/styling-powder/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben doe de kappers opleiding en heb al OSIS+ geprobeerd dit is natuurlijk een geweldig product ik zou mensen die ook aanraden maarja die kost ook wel wat. dit is goedkoper en werkt ook gewoon goed waarmee je moet uitkijken is dat je niet teveel in je haar doet strooien want dan is het net of je roos heb. en met die natte vingers is ook fout gwn scheidings maken in het haar strooi een beetje en goed door je hoor mixen als het ware en beetje wax en done je haar is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...