Bioscooptip: Pirates of the Carribean 4

De films van Pirate of the Carribean heb ik allemaal stuk voor stuk gezien en ik heb er ieder keer weer van genoten. Toen ik een tijd geleden hoorde dat er een vierde film van zou worden uitgebracht, stond het voor mij al vast dat ik ook deze film zou gaan bezoeken.

Gisteravond was het zover. 


De vierde film gaat over de zoektocht naar de fountain of life waar je levensjaren erbij kon drinken, wat ze hiervoor nodig hebben zijn twee wijnglazen uit een bepaald schip, een traan van een zeemeermin en water uit de fountain of life. Echter is Jack Sparrow niet de enige die graag wat extra levensjaren erbij wilt hebben, maar zo ook captain Barbosa, captain Blackbeard en de spanjaarden.

Deze vierde film van Pirates of the Carribean bevat weer de nodige portie humor, actie en acteerkunstjes. Zelf vind ik de film niet meer zo verrassend als de eerste drie films, aangezien de opzet min of meer hetzelfde is, maar ook deze film is de moeite waard om te bekijken!

Bekijk hieronder de trailer.

Wat vinden jullie van de Pirates of the Carribean films?

3 opmerkingen:

  1. De film lijkt mij niet leuk.
    Het is veel te veel uitgemolken en omdat het een populaire serie is, móet dit ook een kaskraker worden.
    De eerste was mega goed, de rest gewoon goed omdat het een op zichzelf goed staande film is.
    Verder niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb deze paar dagen terug gezien, echt weer een leuke film, Jack Sparrow was weer geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...