Inspirerend boeketje

Gisteren liep ik met mijn vriend even de Intratuin binnen en daar viel mijn oog direct op een vaasje met een kunst boeketje erin. Er zat zo'n engeltje op mijn schouder die zei dat ik het vaasje met bloemen moest kopen. En dat heb ik normaal gesproken niet vaak bij spullen voor mijn kamer.

In mijn kamer zitten roze en lila elementen dus daar past dit vaasje ook zeker mooi bij. Ik vindt het vaasje met bloemen er mooi en kleurrijk uitzien, en hopelijk geeft het mij volop inspiratie tijdens het studeren of tijdens het werken aan mijn site. Ik heb het vaasje een mooi plekje gegeven op mijn bureau zodat ik er meerdere keren per dag naar kan kijken. 



Het vaasje inclusief bloemen kostte me trouwens dertien euro.

Wat inspireert jou tijdens je dagelijkse werkzaamheden?

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...