Outfits Celebs #4

Elke week kun je de outfits van celebrities beoordelen! Bekijk hier welke celeb het stijlgevoel of de goede stylist te pakken heeft en welke celeb de plank compleet mis slaat… 

Wat droegen de celebs op de grote opening van club Cosmopolitan in Las Vegas, die vorige week op oud & nieuw plaats vond? Er waren in ieder geval voldoende pailletten ingeslagen… Kijk maar met me mee!

Blake Lively

De knappe Gossip Girl-ster Blake Lively verschijnt in de geweldige blauwe paillettenbroek van Isabel Marant aan de arm van Florence Welch op een opening van een grote nachtclub in Las Vegas. Ze kan deze gewaagde broek ontzettend goed hebben, zeker met de pumps eronder. Jammer alleen van het saaie zwarte blousje dat ook nog eens niet zo goed gestreken lijkt…

Whitney Port

Whitney Port in een opvallende creatie van Jill Stuart die zij combineert met open sandalen en een grijze clutch. Het jurkje vind ik erg leuk, de kleur is vrij apart net zoals de grote schouders. De ‘ongestreken’ structuur van het jurkje zie je ook niet heel vaak, maar het geeft een bijzonder effect. Niet iedereen zou dit stuk kunnen hebben maar Whitney komt er met haar lange benen en smalle figuur mee weg. Ik had wel gekozen voor andere schoenen, ik vind deze er niet echt bij matchen. Liever had ik grijze of blauwe hakken gezien.

Haylie Duff

Haylie Duff draagt een zwarte paillettenjurk van Philip Lim en peeptoes van Christian Louboutin. Ook heeft ze een clutch van Chanel in haar hand. Het jurkje vind ik erg leuk, maar de accessoires in de zelfde kleur zijn wel een erg veilige keuze. Een ander kleurtje dat het zwarte doorbreekt zou een spannender effect geven in dit geheel. Toch is hier niet zoveel mis mee, het jurkje staat haar gewoon goed.

Ellen Pompeo

Greys Anatomy actrice Ellen Pompeo herkende ik eerst helemaal niet in haar paillettenjurkje van Winter Kate, het label van Nicole Richie. Ik vind het niet zo’n  geslaagde outfit, het jurkje is iets te kort en misschien wat te jeugdig voor Ellen. De kleur ervan maakt haar gezicht ook wat bleek. Misschien had ze met Haylie van jurkje kunnen wisselen? ;)

Geschreven door: Charley

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...