Winactie! Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme

Edit: Deze winactie is afgelopen, de winnares is reeds bekend.

Aangezien we binnen enkele dagen de 250 geposte berichtten zullen overschrijden, vind ik het weer tijd voor een winactie. Dit keer kun je Lemon Butter Cuticle Creme van Burt's Bees winnen. Ik gebruik deze cuticle creme zelf al enkele weken en ben er erg blij mee. Aanstaande maandag komt er tevens een review van dit product online.

Burt's Bees adviseert om deze crème op je nagelriemen te masseren na het handen wassen en wanneer nodig. Door de citroen olie die erin verwerkt zit, ruiken je handen school en gaan ze er gezond en mooi uit zien.


Wat je ervoor moet doen om kans te maken op deze lemon butter is het volgende: 
  • Stuur een e-mail naar win@depoederdoos.com waarin je aangeeft mee te doen aan de winactie
  • Volg mij via Bloglovin (via deze link of via de Bloglovin banner op deze site)
  • Volg mij via Twitter (via deze link of via de Twitter banner op deze site) en retweet het volgende: RT@depoederdoos Win een Burt's Bees lemon butter cuticle crème op www.depoederdoos.com!

Deze winactie is geldig tot en met dinsdag 18 januari, daarna zal ik de winnaar bekend maken en de prijs versturen.
Wat ik erg leuk zou vinden is als jullie mijn winactie vermelden op jullie eigen blog! Misschien geef ik daar wel extra bonuspunten voor ;) 

12 opmerkingen:

  1. Waarom moet je bij bijna alle winacties (van alle blogs) twitter hebben?! Ik vind het een super leuke winacite, daar niet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Puck, als je geen Twitter hebt dan maak ik daar niet zo'n groot probleem van. Zet het dan graag in je e-mail erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke gelukkig, dan doe ik mee. Fijn dat je er geen probleem van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe mee, ik heb je gemaild! Echt superleuk, deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! ik doe mee, even een mailtje sturen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, net op tijd gezien dus ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ook net optijd gezien, zag t op twitter :)
    Mn nagelriemen kunnen wel wat verzorging gebruiken, super leuke winactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...