Review: Miracle Cure Problem Nail Strengthener

Ik heb echt drama nagels, ik krijg ze moeilijk lang aangezien ze snel breken of splijten en ze zijn echt verre weg van sterk. Ik probeer mijn nagels en handen altijd zo goed mogelijk te verzorgen aangezien mensen vaak naar je handen kijken. Daarom besloot ik eens in tussen de nagelproducten van Sally Hansen te kijken bij de Kruidvat en heb ik uiteindelijk de Miracle Cure Problem Nail Strengthener meegenomen. Dit is een soort nagellak die als basecoat moet gebruiken om de dag. En deze belooft binnen 3 dagen 50% sterkere nagels. Of deze Miracle Cure zijn belofte ook nakomt kunnen jullie in deze review lezen!


Dit product is te koop voor ongeveer 12 euro bij de Kruidvat, wat ik aan de prijzige kant vind. Je koopt het in een doosje, waarop het een en ander uitgelegd staat over het product, zoals ingrediënten en voor welk nageltype dit product geschikt is. "You have: Peeling, Breaking, Splitting, Dry-nails", ja, dat heb ik. Het flesje zelf ziet er absoluut niet spectaculair uit, het flesje zelf is blauw met een stikker op de voorkant geplakt met de naam van het product en een stikker op de achterkant waarop de ingrediënten vermeld staan. De dop van het flesje is goudkleurig, dat vind ik op zich nog wel mooi. Maar het is zo wel duidelijk te zien dat het niet een gewone nagellak is.


De nagellak is doorzichtig en heel erg dun. Er staat ook op het doosje dat je maar een heel dun laagje dient aan te brengen over schone nagels. De geur van de nagellak is sterker dan een normale nagellak geur, dus niet erg prettig.

Maar heeft het product zijn beloftes (50% sterkere nagels in 3 dagen) ook waargemaakt? Ja, na twee dagen al merkte ik dat mijn nagels sterker waren. Of dat nu 50% is dat kan ik moeilijk meten, maar ik merk wel degelijk een verschil. Of ze of tegen het splijten van de nagels hebben, dat is nog even afwachtten. Ik gebruik het product nu een week en heb daar nog niks van gemerkt, maar misschien moet je het product daar langer voor gebruiken. 

Uiteraard ben ik altijd opzoek naar betere of goedkopere alternatieven, dus of ik dit product nogmaals zou kopen weet ik niet. Ik weet wel dat dit product je nagels in ieder geval sterker maakt en dat het je nagels niet uitdroogt!

Hebben jullie ook ervaring met Sally Hansen nagel verzorgingsproducten?

Geschreven door: Steffie

4 opmerkingen:

  1. ik heb de grow serum van sally hansen pas gekocht, en ik vind hem wel fijn (:
    alleen het is best veel werk want je moet elke dag een nieuw laagje aanbrengen, en de oude erafhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ceelinehannah
    Ja die heb ik ook gehad. Die vond ik eerlijk gezegd wat minder, aangezien ik zwakke nagels heb braken mijn nagels evengoed af dus dan heb je weinig aan een Growth Serum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik van Sally Hansen de Moisturising Polish Remover for dry, brittle nails - had in engeland van de zomer acuur nagellakremover nodig ivm gebladderde felgekleurde nagellak... En deze werkt zo fijn dat ik hem afgelopen winter opnieuw heb aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...