www.afterdrk.com

Deze week wil ik het hebben over de blog van Sabrina Meijer, namelijk: AfterDRK. Zelf staat haar blog tussen mijn favorieten en elke dag neem ik even kijkje, in de hoop dat er een update is geweest.


Ik heb een hele tijd lopen denken, waar de naam AfterDRK nou vandaan zou komen en wat de betekenis hiervan zal zijn. Dus na een kleine research, kan ik jullie nu meedelen dat ik eindelijk weet wat de betekenis is. Sabrina verteld ‘Afterdrk staat voor de tijd dat de straatverlichting aangaat en het schemerig begint te worden. Als kind moest ik dan altijd naar binnen en was mijn dag voorbij, nu heb ik nog een hele avond te gaan. Heerlijk tijdstip om allerlei verschillende dingen te doen.’

In zeer korte tijd is AfterDRK enorm gegroeid en deze lijn is nog steeds stijgende. Dit komt mede, omdat haar blog erg persoonlijk is en ze met beide benen op de grond blijft staan. Ze heeft een hele minimalistische stijl, maar weet dit toch altijd spannend te houden. 


Sabrina besteed minimaal 4 uur per dag aan haar blog; foto’s maken, ideeën bedenken en het beantwoorden van haar E-mails. Maar als je alle events meetelt die Sabrina bezoekt, is ze toch wel 24/7 bezig met haar snel groeiende en succesvolle blog.

Deze dame is al erg goed bezig, maar ik denk dat ze nog veel groter zal worden. Ik blijf haar blog in ieder geval elke dag bezoeken.




Neem jullie ook een kijkje op www.afterdrk.com?

Geschreven door: Mar

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...