De beste Disney liedjes

Waren jullie ook vroeger helemaal weg van Disney films?
Hoe vaak ik wel niet Pocahontas heb bekeken, is haast ontelbaar. Schitterend vond ik dat. Wat me nog meer bijgebleven is, zijn alle nummers van Disney’s klassiekers.

Hieronder nog even een flashback.

The Lion King: Elthon John- Can you feel the love tonight
(absoluut een van de bekendste van alle nummers). Het nummer won zelfs een Grammy. 



Tarzan: Phil Collins- You 'll be in my heart (persoonlijk een van mijn favorieten!).



Aladin: A whole new world



Pocahontas: Colours of the wind (absoluut mijn grote favoriet, de tekst vind ik zo mooi)



De reddertjes: The Rescuers goes down under



En natuurlijk kon ik deze ook niet laten… ook anno 2010 is Disney nog steeds een grote favoriet bij kinderen: High School Musical: You are the music in me (Vanessa Hudgens & Zac Efron).



Wat is jullie favoriete Disney nummer? 

Geschreven door: Marcella

3 opmerkingen:

  1. Oooh, erg leuke post, ik vind zowat alle Disney liedjes leuk, haha :D Zoals "Colours of the wind", "If I never knew you", "Just around the river bend", "Can you feel the love tonight", "We are one", "So this is love", "I can go to distance", "Beauty and the Beast", Part of your world", "Everbody wants to be a cat", "Out of thin air" en nog veel meer ;) Ben een zeer grote Disney fan namelijk, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahww ik hou echt van Disney films hahahah xD.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...