De Poederdoos vraagt #1

Vandaag voor het eerst een nieuwe rubriek bij De Poederdoos, namelijk "De Poederdoos vraagt". Vanaf nu gaan we regelmatig via Twitter een leuke en interessante vraag stellen aan onze followers. De leukste antwoorden zullen worden opgenomen in deze rubriek, inclusief mijn eigen antwoord op deze vraag. Zo leren jullie mij beter kennen en andersom!


Mijn grootste beauty blunder ooit heeft net als bij Beautymaaike en Stijlinfo te maken met haar. Zo'n drie jaar geleden ongeveer begon ik mijn haren te kleuren met kleurspoeling bij een goedkope kapper, telkens viel de kleur weer een beetje te donker uit (erg donkerbruin over mijn donkerblonde natuurlijke haarkleur). Op een gegeven moment was ik die bruine kleur zat en had ik de kleur een beetje laten uitgroeien en laten vervagen, helemaal weg ging die spoeling helaas niet. Toen besloot ik dat ik leuke highlights in mijn haar wilde, dus ik weer naar diezelfde goedkope kapper en zij hebben toen highlights in mijn haar gezet. Ik hoopte op een kapsel á la Whitney Port, maar het werd een drama coupe! Het waren blonde strepen in plaats van highlights, en alleen het bovenste gedeelte was blond gekleurd, het gedeelte waar mijn haar nog licht gekleurd was, daar waren deze strepen lelijk oranje! "Dat oranje trekt wel bij " zij de kapster nog...

Ik heb 1 hele dag met dit kapsel rondgelopen maar ik schaamde me er ontzettend voor (twee dagen later begon ik bij mijn nieuwe baan), dus ik ben terug gegaan naar diezelfde kapper en heb mijn haar toen kosteloos weer bruin laten verven, want veel keus had ik op dat moment niet. Gelukkig dekte dat de lelijke strepen nog redelijk goed en liep er niet voor aap bij, maar het was wel weer bruin! Na enkele weken, heb ik mijn haren met haarverf van de kruidvat in mijn eigen kleur geverfd en sindsdien nooit meer met verf mijn haren aangeraakt!

Hebben jullie een leuke en interessante vraag voor deze rubriek, zet deze dan bij de comments en wie weet behandel ik die vraag de volgende keer!

Zet vooral even jou grootste beautyblunder ooit bij de comments!
Geschreven door: Steffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...