De Poederdoos vraagt #2

Bij mij is het een samenloop van meerdere factoren die meedingen of ik me wel of niet lekker in mijn vel zit. Als ik mij zelfverzekerd voel dan zit ik ook lekker in mijn vel. Maar wat maakt mij dan zelfverzekerd? 

Ik voel mij zelfverzekerder als ik gesport heb, in de spiegel de vorderingen zie en langzamerhand weer trots kan zijn op het lichaam waar ik zo hard voor getraind heb. Maar ook als ik mij helemaal tot in de puntjes heb opgemaakt, mijn haartjes mooi in de krul heb gezet en mijn nieuwste kleren aan heb. Of als ik iets met een hoog resultaat heb gehaald waar ik heel hard voor heb gewerkt, bijvoorbeeld een schoolproject of een moeilijke toets.

Hebben jullie een leuke en interessante vraag voor deze rubriek, zet deze dan bij de comments en wie weet behandel ik die vraag de volgende keer!

Laat vooral ook jou antwoord bij de comments achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...