Blogloves #1

Er komen in een week tijd wel honderden blogposts voorbij via mijn bloglovin account, ik selecteer daaruit de artikelen die ik interessant vind en die ik verder wil lezen. Maar welke blogposts waren nu echt om van te smullen? Lees verder!



  1. Beautygloss, 5 dagen geen chips in je nagellak 
  2. Beautygloss, The Body Shop Honey Bronze 
  3. Beautylab, Heel condoms: ik heb ze!
  4. Beautylab, Eerste indruk: Bdellium brushes
  5. Beautylab, filmpje: Serena's Haar Routine 
  6. Beautylab, Uitslag: Eyeshadow Primer Test
  7. Livelifegorgeous, Een dagje achter de schermen bij LiveLifeGorgeous met Martine en Willemijn
  8. Pinky Polish, Review: TBS Honey Bronze shimmering dry oil
  9. Pinky Polish, Roze nagellakken vergeleken (Chanel dupe!)
  10. Veracamilla, Mee met Vera: MAC trendpresentatie + INGLOT
De blogpost staan op alfabetische volgorde, dus niet van goed naar slecht ofzo. Uiteraard waren er nog veel meer leuke artikelen, maar dit waren voor mij wel de tien leukste en meest interessante blogposts.

Vinden jullie het leuk om zo'n "Blogloves" post wekelijks te zien bij De Poederdoos?
Van welke blogposts hebben jullie afgelopen week zitten smullen? 

5 opmerkingen:

  1. Van mij hoeft het niet perse. Ik zou het leuk vinden om blogposts te zien van onbekendere bloggers, deze hierboven volg ik standaard al (en dus lees ik die posts ook al).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo, sta ik er even 4 keer tussen! zo leuk! lief, dankjewel ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @The Secret Garden
    Ik vind jou blog de leukste en de origineelste! Je blijft gewoon lekker dicht bij jezelf en daarom is jou blog mijn favoriet!
    Bedankt voor het achterlaten van je berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...