Vakantie update #1

Zoals jullie weten bevindt ik mij momenteel op een camping in Spanje aan de Costa Brava. Aangezien ik hier maar matig internet heb is het lastig om frequent updates te plaatsen, maar een leuke vakantie update met wat foto's leek mij wel leuk om toch te plaatsen. 

Ik ben nu bijna een week op vakantie en heb nog iets meer dan een week te gaan voordat ik weer terug ben. Helaas is het weer hier niet zo warm en zonnig zoals ik verwacht en gehoopt had, ik heb dan ook weinig van mijn zomerkleding aangehad en heb pas twee keer kunnen zonnen op het strand. Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan Barcelona, wat altijd leuk is. Helaas nog geen kans gehad om echt te winkelen, ook niet in Barcelona, maar dat komt misschien nog.

Hieronder een paar leuke foto's ter impressie van mijn vakantie...
Parc Guell in Barcelona



Figueres

Brandweer voor het Dali museum in Figueres

Besalu

Versiering van Sta. Carmen Feest in Olot


Een afgegraven vulkaan

La Sagrada Familia in Barcelona

Konijnen die babyvoeding toegediend kregen in Barcelona

Papegaaien in Montjuïc het park, in Barcelona

Museum in Barcelona met fonteinen ervoor die helaas niet aanstonden

Meer over mijn vakantie volgt snel. Zoals jullie kunnen zien heb ik al veel gezien in een korte tijd, hopelijk wordt de volgende week zonniger zodat ik ook meer van het strand kan genieten.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...