Primark opent vandaag!

Vandaag is het zover, de Primark opent haar deuren om 11:00. Ik ben zelf aanwezig en ben super benieuwd naar de winkel. Nu hopen dat niet heel ‘omgeving Amsterdam’ in Primark loopt. Dat vond ik namelijk altijd fijn aan het feit dat de Primark enkel in Rotterdam gevestigd zat en niet iedereen de moeite nam om naar Rotterdam af te reizen voor de Primark.


Later op de dag zal ik verslag doen, van de winkel, inrichting en collectie. Dus ben jij benieuwd naar de nieuwe Primark, maar kan jij door school of werk niet aanwezig zijn, neem later op de dag nog even een kijkje op www.depoederdoos.com

Geschreven door: Mar

4 opmerkingen:

  1. Oef, jaloers! Ik hoop ze er ooit eentje bij mij inde buurt openen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor je :-) ik lees zoveel over primark maar ben er nog nooit geweest. De dichtste zit dan ook in Luik voor mij, hoewel, misschien is Rotterdam dan nog wel dichter.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...