Oudjaarsavond in Amsterdam, Museumplein

Oudjaarsdag vieren in Amsterdam, dat kan! Het Museumplein zal totaal in het teken staan van een mooie afsluiting van het oude jaar 2010! De hoofdact van de avond, zijn Nick & Simon. Het feest is vrij toegankelijk voor iedereen en begint om 21:00.

Vanaf 23:00 wordt het feest live uitgezonden op SBS6. Gepresenteerd door Beau van Erven Dorens en Tooske Ragas. Het grootste feest van Nederland is dus ook te volgen, vanaf de bank, als je geen zin hebt om in de kou te staan. Het feest is toegankelijk voor 40.000 bezoekers.

Het enige minpuntje, vanwege de veiligheid is vuurwerk niet toegestaan op het evenemententerrein. Hierop wordt gecontroleerd bij de entree van het Museumplein.

Programma:
21:00: Support act / programma begint
22:15: Sing-samen met een live orkest
23:00: TV met Nick & Simon
23:59: Countdown
00:00: Vuurwerk
00:05: Einde van vuurwerk, after party met DJ
01:00: Evenement is afgelopen

Er is zal dit jaar geen aftelmoment zijn op het Rembrandtplein ivm een besloten feest in het Winter Wonderland complex. 

Geschreven door: Mar

2 opmerkingen:

  1. Mar, meid, jij als ras Amsterdammer gaat hier wel heen neem ik aan? -Nee ik denk niet dat jij HIER heen gaat trouwens-
    Ik wilde ook naar Amsterdam, maar ivm treinen doe ik het niet.

    Eerlijk gezegd vind ik het Museumplein ook niet zo leuk nu ik het lees haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha nerd! nee ik ben er niet te vinden.. ik was wel altijd aanwezig op de dam ( toen de jaarwisseling, daar nog gevierd werd ) maar Museumplein, ben ik ook niet zo een fan van. En Nick&Simon ( mag ik even over mijn nek gaan hahaha )

    Nee dit jaar ga ik mijn eigen feestje geven,, eindelijk na 3 jaar weer een keer in eigen land vieren.. toch wel zo gezellig!

    Anders kom je gezellig bij me langs ;)
    Denk niet dat je veel mist, in het o zo mooie Amersfoort hahahah! ( en hier geld hetzelfde als voor Nick&Simon hahah )

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...