Outfit Celebs #2

Elke week kun je de outfits van celebs beoordelen! Bekijk hier welke celeb het stijlgevoel of de goede stylist te pakken heeft, en welke celeb de plank compleet mis slaat… Deze keer is het thema: Simple and Shopping.

Nicole Richie shopt hier in een simpel maar stijlvolle outfit. Ze draagt onder andere de bekende skull sjaal van Alexander McQueen, een klassieke chainbag van Chanel en hooggehakte laarzen van Louboutin. Haar accessoires; een aviator zonnebril en een hoed maken haar look compleet. Ik vind dit niet de meest originele outfit, maar wel erg leuk!

Nicole Richie
 
Ook Rihanna is aan het shoppen, maar of haar outfit nou zo geslaagd is? Een legging als broek dragen vind ik verre van stijlvol, al is het nog zo comfortabel. Ook haar jasje en shirtje maken de outfit niet echt modieuzer. Haar hoge hakken passen niet bij het geheel. Ik denk dat Rihanna deze kleding heeft aangetrokken om niet al te erg op te vallen, maar dat mislukt een beetje door haar knalrode haar en knalroze petje.

Rihanna
 
Kourtney Kardashian is ook al aan het shoppen, met haar vriend. Ze heeft gekozen voor een comfortabele look. Zelf had ik gekozen voor een ander soort jas. De kleur ervan matcht niet erg goed bij haar tankleurige overknees en de kleur van haar shirt is ook niet echt spannend. Haar jeans en haar Balenciaga vind ik daarentegen wel erg mooi!
Kourtney Kardashian

Sienna Miller oogt casual maar chic in haar zwarte poncho en jeanslegging. Haar tas en schoenen vind ik ook erg goed bij het geheel passen. Het is niet een opvallende outfit, maar wel een die heel fashionable is. Soms is simpel juist heel smaakvol. Ik vind dit een erg geslaagde look!

Sienna Miller

Geschreven door: Charley

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...