Sleek I-divine Storm palette

Een tijdje terug heb ik een bestelling gedaan bij alicejohavesentials.nl, ik moest en zou een van die geweldige Sleek palettes hebben. De storm palette viel mij het beste in de smaak qua kleurkeuze dus besloot ik deze te bestellen.



Een paar dagen duurde het voor ik mijn bestelling met smacht kon openen en ja hoor, het palette is geweldig.
Zoveel kleur, pigment en glitters heb ik nog nooit in één palette teruggezien. En dat voor maar zo'n 7 euro! 


Omdat er zowel lichte als donkere kleuren in het palette zitten is het mogelijk om vele verschillende looks te maken. Daarom volgen hieronder twee ooglooks gemaakt met het Sleek Storm palette.



Hebben jullie ook ervaring met Sleek palettes?

Geschreven door: Steffie

3 opmerkingen:

  1. Ik heb dit palette ook onlangs aangeschaft, maar nog niet gebruikt hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tamarah
    Spannend!!
    Het is zoals ik hierboven al heb gezegd, een geweldig goed palette. Binnenkort ga ik nummer 2 denk ik bestellen. Verwacht alleen niet teveel pigment van de matte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hem zelf ook en de matte kleuren zijn niet echt geweldig inderdaad, maar die shimmery zijn lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...