Party tip

Een tijdje terug heb ik schoenen gekocht die achteraf een halve maat te groot leken. Nu is dat voor hakken schoenen niet bepaalt prettig aangezien je er dan sneller mee kunt struikelen. Heb jij dat ook? Of heb je altijd pijn aan je voeten tijdens het uitgaan (denk aan oud & nieuw), dan is deze oplossing misschien ook iets voor jou!



Bij de drogist zijn inlegzolen van gel verkrijgbaar, deze dien je voorin je hakkenschoen te plakken en deze verlichten de drukpunten op je voet een beetje. Echt waar, het is mijn uitkomst voor het dragen van hoge hakken! En omdat de inlegzolen ongeveer 3 mm dik zijn, zijn ze ideaal voor iets te grote schoenen. Mijn iets te grote hakkenschoenen zitten nu namelijk als gegoten.

Evengoed zul je uiteindelijk pijn aan je voeten krijgen, maar een heel stuk minder als zonder inlegzooltjes. Eigenlijk gebruik  ik ze in al mijn pumps.
Ze zijn verkrijgbaar voor rond de 7 euro.

Hebben jullie ervaring met deze gel inlegzolen?

Geschreven door: Steffie





4 opmerkingen:

  1. Ik heb bij mijn hakken dat ze uitglippen achter bij mijn hiel.
    Helpen ze daar ook tegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zora
    Dan zijn je pumps inderdaad iets te groot, doormiddel van deze inlegzolen kun je dit voorkomen inderdaad. Maar als je schoenen bij je tenen al vrij strak zitten dan is dit misschien niet zo comfortabel aangezien je dan nog minder plaats zult hebben, je kunt dan speciale plakkers voor in de hakken te plakken kopen. Die zijn maar rond de 2 euro en te koop bij o.a. Shoetime en schoenmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, heb deze ook maar nog niet gebruikt, wel heb ik al eens andere zolen gehad en die waren prima :-) Die hielpen echt goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze hebben die gelkussens ook voor de hiel :) ..

    ik heb degene die je bespreekt in ieder hoge schoen liggen, :D superhandig en niet zo snel meer zere voeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...