Clinique comforting cream cleanser

Een week geleden ben ik weer eens bij Sephora binnengelopen en raakte ik aan de praat met iemand van het personeel. Op de een of andere manier kwamen we uit op het onderwerp gezichtsreiniging en vertelde ik haar dat ik een tijd lang Clinique heb gebruik, maar dat ik het een groot nadeel vind dat het 3 stappenplan van Clinique niet al het make-up van je gezicht afhaalt. Toen zei die vrouw, tot mijn verbazing, dat er nog een extra stap is om het make-up te verwijderen alvorens het 3-stappenplan te gebruiken.

Ze liet me de cleanser zien, ze zijn er in twee uitvoeringen, ik heb voor de comforting cream cleanser gekozen omdat mijn gezicht wat aan de gevoelige kant is. Een tube van 150 ml kost ongeveer 20 euro. 

Ik wilde jullie vast op de hoogte stellen van dit product, ook omdat ik al eens een review heb geschreven in het 3-stappenplan. Over een paar weken kunnen jullie een review verwachtten over dit product! Ik ben in ieder geval benieuwd hoe de cleanser mij gaat bevallen.

Geschreven door: Steffie

3 opmerkingen:

  1. ben benieuwd :p hadden ze geen 4 stappen plan op de markt kunnen brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maccia
    Dat vroeg ik de verkoopster ook, maar helaas, 3 stappen zal wel beter klinken...

    @Juliette
    Het is inderdaad een hele investering! En dat terwijl het in de VS gewoon meer dan de helft goedkoper is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...