Karl Lagerfeld vs. Coca Cola Light

Ik ben zelf een ware junk, als het gaat om Coca Cola Light. En ik vond het dan ook erg leuk om te horen dat Karl Lagerfeld voor de tweede keer de samenwerking aangaat met Coca Cola. Voor deze samenwerking zal Karl drie nieuwe en exclusieve aluminium flessen ontwerpen. Vanaf april zullen de flessen in elf Europese landen verkrijgbaar zijn.



De ontwerper zal lichte en speelse elementen van zijn herkenbare handelsmerk gebruiken met een contrast van zwarte en witte paletten. Dit kenmerkt zijn hedendaagse en herkenbare collectie voor Coca-Cola Light.

Ook zal Karl Lagerfeld een campagne ontwikkelen voor deze samenwerking. Verwijzend naar zijn eerdere ontwerp in 2010, zei Karl Lagerfeld, “I love this bottle but it’s time for a new one. Actually, I want to do three bottles.” Hij voegde toe, “I loved what we did last year but I will love 2011 even more. I’m delighted about this collaboration.”

Geschreven door: Mar

4 opmerkingen:

  1. Looooove it; stunning cokes :)

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je het voor je.

    -Op een terras-
    "Doe mij maar een Coca Cola Light special edition Karl Lagerfeld."

    Ik wil de blik van de ober wel eens zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik hou van Coca Cola Light en vind Karl Lagerfeld een goede ontwerper, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

    @Zora zou je moeten proberen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...