Landelijke W.I.C. lakdagen bij Douglas!

Ben jij ook zo gek op nagellak? Ik probeer mijn nagels de laatste tijd, om de twee dagen te lakken in een andere kleur nagellak. Dus toen ik deze tip ontving van Steffie, wilde ik hem zeker met jullie delen.
 
Op 3,4 en 5 februari is er speciaal voor alle Douglas Card-houders, (laat ik toevallig zo een kaart hebben!) de W.I.C. lakdagen. Als je van plan bent, om de Douglas een bezoek te brengen, houdt dan wel het Douglas magazine in de gaten, hierin zit namelijk een voucher voor een gratis hand en nageladvies, waarna je nagels worden gelakt in de naar jou gekozen kleur. En nu het leukste van het hele event, de nagellak krijg je mee naar huis!

Heel erg fijn nieuws, deze actie geldt in alle Douglas filialen in heel Nederland!

Geschreven door: Mar


3 opmerkingen:

  1. Jammer, wij hebben geen douglas bij ons in de buurt -_-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk!

    en als ik nou geen kaart heb en ook geen magazine.. ? hoe ga ik dat dan organiseren, hmmm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Suz
    Dan kijk je mama,oma, vriendin of wie dan ook met een kaart lief aan. Ik weet niet hoe moeilijk ze daar over doen. Of natuurlijk een douglas kaart aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...