Winactie: Hartjesoorbellen Pieces

Deze winactie is reeds gesloten, meedoen is helaas niet meer mogelijk.

Aangezien we én de 100 followers op Bloglovin zijn gepasseerd én de 250 folowers op Twitter, heb ik besloten toch nog iets kleins weg te geven. Beauty give-aways hebben we al een paar keer gehad dus dit keer heb ik superschattige hartjesoorbellen van Pieces gekocht. Allemaal meedoen dus!


Wat je ervoor moet doen om kans te maken op deze oorbellen is het volgende: 
  • Stuur een e-mail naar win@depoederdoos.com waarin je aangeeft mee te doen aan de winactie
  • Volg mij via Bloglovin (via deze link of via de Bloglovin banner op deze site)
  • Volg mij via Twitter (via deze link of via de Twitter banner op deze site) en retweet het volgende: RT@depoederdoos Win superschattige hartjesoorbellen op http://www.depoederdoos.com!

Deze winactie is geldig tot en met dinsdag 1 februari, daarna zal ik de winnaar bekend maken en de prijs versturen.

Wat ik erg leuk zou vinden is als jullie mijn winactie vermelden op jullie eigen blog! Als je dat doet maak je twee keer zoveel kans om te winnen!

7 opmerkingen:

  1. Ik draag geen oorbellen; succes voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee! Heb je gemaild met alle info er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief :-) Ik doe niet mee met deze winactie, maar ik zal hem wel voor jullie RTen/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een lieve oorbelletjes, als BE mag meedoen dan doe ik zeker graag mee anders negeer je mijn deelname maar OK ;)

    Ik heb je winactie geretweet onder de naam xxBlueFairyxx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige oorbellen! :) Ik volg je op twitter en heb t geretweet (RajaHK_92)
    En ik volg je ook op bloglovin' (l-w-r-a@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...