Topshop & David Koma

Topshop gaat een nieuwe samenwerking aan en wel met David Koma. De van oorsprong Georgische modeontwerper is gevestigd in Londen en zal zich nu geheel storten op de samenwerking. Het resultaat bestaat uit een kleine lijn van vijf verschillende ontwerpen; Bodycon silhouetten versiert met zilverkleurige details.

Koma vertelt: “Topshop staat voor jeugd en moderniteit en het ‘coole Londen’. Het was erg leuk om met het Topshop team te werken. Ik voelde dat ik begrepen werd als ontwerper en dat ze mijn behoefte om een kwalitatief hoogwaardig product te maken zonder afbreuk te doen aan het ontwerp, de stof en afwerking, waardeerden. Ze hielpen mij om mijn visie te realiseren en ik ben erg enthousiast over het resultaat.”

Topshop: “David staat voor de vrouwelijke look die de Topshop klant zo waardeert. Het was belangrijk dat de collectie van dezelfde kwaliteit zou zijn als zijn originele werk. Fans van zijn werk zullen niet teleurgesteld zijn.”

De collectie zal gelanceerd worden op 16 februari. En is verkrijgbaar vanaf 18 februari, als je een item wil bemachtigen, moet je er snel bij zijn, want van elk item, zijn er maar 30 verkrijgbaar.





Geschreven door: Mar

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...