Gewonnen via Twitter

Twee dagen geleden plaatste ik op Twitter een berichtje dat ik nogal een stress-dagje had en dat het allemaal niet zo lukte. Op die dag gingen al verschillende dingen mis, onder andere was er iets mis bij mijn inschrijving van mijn examen van die dag en ik had mijn schoenen kapot gemaakt door over vloerlijm te lopen. Ik had die dag de emoties nogal hoog zitten als jullie weten wat ik bedoel.
Weheartit
Toen opeens kreeg ik een aangenaam berichtje via Twitter. Wehkamp reageerde op mijn Tweet en vroeg of ik de stressvolle dag wel ging overleven. En vervolgens kreeg ik twee Tweets waarin vermeld stond dat ze mijn dag beter gingen maken en dat ik drie items al verrassing van Wehkamp zou krijgen, namelijk een Lancome dagcrème, een Lancome nachtcrème en een Philips iPod docker station. 
Ik kon het gewoon niet geloven in eerste instantie en stuurde een verontwaardigde Tweet terug of ik dat dan gewoon van ze zou krijgen? En het antwoord was dus ja, ik moest alleen even mijn telefoon of e-mail doorgeven zodat ze een verzend afspraak met me konden maken.

De volgende dag werd ik door een mevrouw van Wehkamp gebeld en heeft ze mijn gegevens erbij gezocht voor verzending en melde ze mij dat het de volgende dag al geleverd zou worden.

En ja hoor, vandaag stond zo'n Wehkamp mannetje aan de deur met twee pakketten voor mij! Meteen uitgepakt natuurlijk en alles uitgeprobeerd. Ik kan jullie mededelen dat ze mij echt niet het minste cadeau hebben gegeven, ik win normaal nooit, maar deze prijs maakt alle jaren dat ik niks heb gewonnen en alle stress deze week weer helemaal goed.
Hieronder foto's van mijn gewonnen items. Over de dag en nachtcrème zal waarschijnlijk nog een review komen. 
Heb nog niet de perfecte plaats gevonden voor mijn docker station, staat momenteel dus nog even op mijn printer, vandaag dat de foto een beetje raar genomen is. Excuses daarvoor.


Wehkamp, bedankt voor deze superleuke items! Ik ben er ontzettend blij mee!

Winnen jullie weleens prijzen? Zo ja, wat heb jij ooit gewonnen?


7 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...