Goede voornemens

Oops, jullie hebben nog een column te goed van gisteren. Zie dat Blogger het artikel vanmiddag niet heeft geplaatst. Excuses daarvoor!
 
Het nieuwe jaar is al dik een week bezig. De eerste week waarin de goede voornemens in uitvoering zijn gegaan, terwijl anderen het alweer hebben opgegeven. Maar wat waren eigenlijk mijn goede voornemens voor 2011?


Allereerst wil ik gezonder gaan leven in 2011. Dat wil zeggen voor mij, minder snoepen en meer sporten. Het zou fijn zijn als ik een ietwat strakker figuur heb zodra ik in April voor twee weken naar Brazilië (studiereisje met school) ga.

Ten tweede heb ik uiteraard ook een goed voornemen voor de site. Namelijk dat ik samen met de andere redactieleden depoederdoos.com groter willen maken, dus daar gaan wij in 2011 hard aan werken.

Als laatste nog een klein voornemen: ELKE avond de make-up van mijn gezicht afhalen, ook als ik bij mijn vriend slaap (juist dan schiet het er altijd bij in, net als tandenpoetsen). Dit zorgt namelijk voor onnodige onzuiverheden, waar ik normaal gesproken een heel stuk minder last van heb.

Verder geen goede voornemens betreffende stoppen met roken, ik rook namelijk niet, of een ander cliché voornemen.

Hoe gaat het met jullie goede voornemens?

Geschreven door: Steffie

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...