IPad ervaring

Ben jij benieuwd naar mijn ervaringen met de IPad..

De liefde voor de iPad is begonnen vlak voor mijn verjaardag, iedereen wilde weten wat ik wilde krijgen voor mijn verjaardag en ik had eigenlijk al een hele lange tijd nergens voor gespaard.  En ik had opeens de enorme drang om weer eens te sparen. De wens van de iPad  was geboren!

Met al mijn verjaardagsgeld had ik al bijna het bedrag bij elkaar, de laatste tientjes heb ik er bij gespaard en twee weken naar mijn verjaardag heb ik hem gekocht!
Nou ben ik niet het type persoon, die eerst alle meningen gaat zoeken en lezen op het internet. Ik verdiep me niet, in wat een gadget kan of juist niet kan. Nee ik ben er zo 1, die iets moois vind, er verliefd op word, haar zinnen erop zet en het meestal dezelfde dag nog in huis heeft!

En toen had ik dus een iPad met wifi, ja je voelt hem al aankomen. Mevrouw dacht dat ze met wifi wel via het draadloos internet van haar Blackberry op internet kon komen, ja hoor, nou mijn provider was slimmer! Dat ging dus niet. Toen bedacht ik me opeens dat het misschien wel eens moest lukken via de Bluetooth. Nou, nee hoor, mijn iPad vertikt het om verbinding te maken via de Bluetooth, dus ook dit ging hem niet worden!

En dan zou je denken, dan ga je toch via het draadloos internet thuis. Ja, ik heb nog een bedrade router, enorm ouderwets, ik weet het, maar wel zo fijn voor de verbinding van mijn vriend zijn gadget, die het wel enorm goed doet, de nieuwe xbox360 slim. Maar prima, geen draadloos internet dus...

Gelukkig heb ik inmiddels mijn internet abonnement kunnen veranderen en verwacht ik volgende week - als TNT niet gaat of blijft staken - mijn nieuwe bedrade en draadloze router. Draadloos internet voor mijn iPad en een bedrade router voor de xbox360.

Inmiddels zijn we twee weken verder en heeft mijn iPad niet meer gezien dan de binnenkant van de doos. Ja daar heb je dan voor 'gespaard'.
Dus wil jij ook graag een iPad, ga voor een 3G!

Geschreven door: onze anonieme columnist

4 opmerkingen:

  1. "En toen had ik dus een iPad met wifi, ja je voelt hem al aankomen"

    Let op die "Ja, je voelt hem al aankomen".
    Nee, meid. Wij voelen dat niet aankomen! Alleen jij kan zoiets bedenken! Haha.

    Je stuk is geniaal en bedankt dat hij geïnspireerd is door mij.

    Veel plezier met je iPad, je leert hem wel kennen en anders zet je er foto's op en laat je hem gelden als digitale fotolijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, leuk stukje! Maar ik hoop dat je snel met je liefdesaffaire met je iPad mag gaan beginnen :-)
    I guess some loves need to be conquered...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha herkenbaar stukje over dat NIET-verdiepen in gadgets en het meteen willen!;)

    Maar wel zonde zeg!
    Ik wil er trouwens ook een!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de Ipad echt een nutteloos ding.
    Je kan er meestal niet eens filmpjes op kijken omdat het geen flashplayer ondersteunt.
    Vaak worden webpagina's ook maar half weergegeven.
    Ik raad hem echt niemand aan, zeker niet voor dat geld.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...