Welkom op www.depoederdoos.com

Follow my blog with bloglovin

De Poederdoos is een weblog waar dagelijks onderwerpen aan bod komen als beauty, fashion, events, stories, celebs, columns, DIY en websites/webshops.

De afgelopen periode heb ik hard gewerkt om deze site op te zetten en met succes. Meerdere meiden reageerden op mijn oproep voor redactrices en ieder van hen zal elke week één of meer artikelen plaatsen voor de site. Om mij en de redactrices beter te leren kennen zullen er vanaf vandaag interviews geplaatst worden van de meiden die deze site samen met mij tot stand brengen en dat hopelijk nog lang zullen doen.

Door de variëteit aan onderwerpen heb ik ervoor gekozen om elke dag aan een ander onderwerp te wijden. De maandag zal in het teken staan van beauty (aldus: Beauty Monday); de dinsdag zal in het teken staan mode (Fashion Tuesday); de woensdag zal in het teken staan van events (Event Wednesday); de donderdag zal in het teken staan van lezen (Story Thursday); de vrijdag zal in het teken staan van celebs (Celeb Friday); de zaterdag zal in het teken staan van columns (Column Saturday) en de zondag zal in het teken staan van thuisblijven (Lazy Sunday).

Tevens heb ik als beloning aan de eerste bezoekers van mijn site een leuke winactie, daarover snel meer!
Graag wens ik jullie veel leesplezier op www.depoederdoos.com toe en hoop ik jullie vaak in de comments te zien.

With love,

Steffie
Hoofdredactrice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...