Wie is Steffie?


Hoofd redactrice, redactielid beauty en zaterdagcolumnist

Naam: Steffie  
Leeftijd: 22 jaar
Woonplaats: Breda

Wat zijn je dagelijkse bezigheden?
Ik volg een internationale toerisme opleiding in Breda, waar ik tevens op kamers woon. Twee keer in de week ga ik naar de sportschool, een keer per week ga ik winkelen en verder houd ik mijn creatieve zijde bezig doormiddel van het onderhouden van deze website. Momenteel heb ik geen bijbaantje.


Wat zijn je hobbies/ interesses?
Lezen, schrijven, surfen op het internet, beauty en fashion zijn mijn hobbies.

Wat is je levensmotto?
“Leef vandaag!” Veel mensen schuiven dingen die ze graag zouden willen in hun leven naar voren, ze denken dat het later ook nog kan. Maar er kan zoveel gebeuren waardoor je die droom niet meer kunt verwezenlijken, dus daarom leef ik vandaag en schuif ik dingen niet door naar later.

Wat zou je ooit nog eens willen doen in het leven/ Wat is je grootste droom?
Er meerdere dingen die ik nog weleens zou willen doen in het leven, ik heb niet perse een favoriet. Onder andere: Trouwen in een overweldigende prinsessenjurk, een eigen onderneming starten en een city trip naar New York. 

Wat ga jij betekenen voor www.depoederdoos.com?
Met name zal ik bezig zijn met de website draaiende te houden, dus artikelen editen en plaatsen. Daarnaast ga ik mij bezighouden met Beauty Monday waar ik twee a drie stukjes voor zal plaatsen elke week en elke zaterdag kunnen jullie mijn column lezen.

Meer weten? Stel je vragen in de comments!

1 opmerking:

  1. Ik heb vertrouwen in je en je bent een super creatieve vrouw dus dit wordt een groot succes, deze site.

    Liefs,
    Zora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...