www.froukjefashion.nl

Toen ik de webshop www.froukjefashion.nl ontdekte was ik gelijk verkocht, want wat een mooie spullen worden daar verkocht! Het aanbod is vrij groot: Kleding, sieraden, schoenen en andere accessoires en alles ook nog eens voor een hele goede prijs.  
Slechts enkele van mijn favorieten:







Voor wie een gezellige middag of avond wil met vriendinnen én de items van Froukje Fashion, kan je via de shop een thuisparty organiseren. Zo kan je de items van de shop op je gemak bekijken, eventueel passen en gelijk aanschaffen. Er zijn geen kosten aan verbonden, wel is het de bedoeling dat je met 10-15 mensen bent. Hartstikke leuk dus! 

En… houdt De Poederdoos in de gaten want er komt in samenwerking met Froukje Fashion een hele leuke winactie aan!

Geschreven door: Anne v.U.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt helemaal super uit. Ik kende deze nog niet, dus ik ga snel een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke dingen en leuk concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @all
    En zoals al gezegd in het artikel, houd de poederdoos goed in de gaten voor een eventuele winactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...