Gezocht: mederedactieleden

Zoals jullie weten zit er niet één persoon achter deze site, maar wel zeven!
In het begin was het een beetje aftasten hoe het zou gaan lopen, maar nu we er alweer bijna 2 maanden op hebben zitten kan ik wel zeggen dat het mij goed bevallen is. Vooral het feit dat we meerdere artikelen per dag proberen te plaatsen vind ik een groot voordeel aan dit concept.

Maar ik plaats niet voor niets een oproepje, ik ben namelijk op zoek naar mederedactieleden. 
Mijn website bestaat uit de onderwerpen: beauty, fashion, events, boeken, celebs, columns, DIY's en website/shop artikelen. Dus als een of meerdere onderwerpen jou aanspreken en je houdt van schrijven, dan is dit misschien wel iets voor jou!

Wil je meer weten of heb je bepaalde vragen hierover? Mail dan naar redactie@depoederdoos.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...