Sieraden in 2010/2011

What’s not to love als het om sieraden gaat? Met enkel wat sieraden kun je van een hele simpele outfit iets bijzonders maken. Daarom deze keer aandacht voor de huidige sieradentrends! 

Ringen, ringen en nog meer ringen
Liefst aan elke vinger één. En dan ook niet hele kleine, subtiele exemplaren, want het kan eigenlijk niet groot genoeg! De knuckle ring is nog altijd populair en ook het dierenrijk is een geliefd onderwerp. Van uilen tot hertengeweien, van slangen tot klauwen en alles wat daar nog tussenin zit. Ook de two finger ring is vanuit het niets verschenen en onwijs geliefd.

Van links naar rechts: Asos, Fashionology, Ydeltuyt

Naamplaatje
Een (neppe) gouden ketting met je naam eraan werd tot voor kort niet bepaald als stijlvol gezien, maar Lauren Conrad heeft daar verandering in gebracht.



Oorbellen
De term oorbellen kan beter vervangen worden door oorhangers. Hele lange hangers, wel te verstaan.



Armlets
En tenslotte nog de armbanden. In plaats van bangles die los om je pols bungelen, worden ze nu omhoog geschoven, tot je onderarm en soms zelfs nog verder.

Geschreven door: Anne v.U.

5 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk lange oorbellen haha, mijn haar zou er denk ik de hele tijd tussendraaien :P Ze lijken me wel erg mooi als ze iets korter zouden zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @MissLanghaar
    Ik heb daar op de fiets altijd last van:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I <3 oorbellen! Zo groot mogelijk! Ik heb er ook zoveel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die armbanden, nee dat vind ik niet mooi.
    Die naamplaatjes ook niet.

    De oorbellen zeker wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...