Online

Ik ben verslaafd! Verslaafd aan de H&M. Mijn rekening online loopt toch al erg hoog op en ook in de winkel koop ik erg veel H&M. En nu komt ook de Zara met een online shop. Ik weet niet of dit heel erg handig is voor mijn geld. Want ook de Zara vind ik erg leuk en dan nu een online shop.


Wat is dat toch met online winkelen.. Asos, Topshop, Fashionology, H&M en nu de Zara. Ondanks dat ik het niet kan passen, de stoffen niet kan voelen, vind ik het heerlijk. Lekker gemakkelijk bestellen, wat mij leuk lijkt en als het toch niet is, wat ik er van verwacht had dan stuur ik het gemakkelijk terug.
En dan hebben we ook nog Marktplaats, ja hier verdien ik toch altijd een leuk centje mee. Lekker al me ouwe troep fotograferen, op marktplaats adverteren en wachten op alle ‘wat is je laagste bod’ reactie… geweldig toch!

Alles draait tegenwoordig om het internet. Zo heb je niet alleen het online winkelen, maar ook alle Social Networks. We zijn er allemaal zo mee bezig. Er draait zelfs een film in de bioscoop over Facebook, haha wie had dat ooit verwacht.

En dan hebben we nog de Blackberry. Ze zijn niet meer weg te denken! Als ik afspreek met vriendinnen of mijn zusje, dan praat ik 9 van de 10 x tegen iemand die mij dus niet hoort. Blackberry in de hand, kijkend naar het schermpje en natuurlijk druk bezig met de ping, twitter of even op Facebook neerzetten wat het vrouwtje allemaal aan het doen is.
Het is dat mijn abonnement nog even loopt, anders had ik er zeer zeker ook al één gehad, echter heb ik mezelf beloofd, ik word niet zoals iedereen!

Toch ben ik waarschijnlijk net als ieder ander, want ik ben druk aan het sparen voor een Ipad, maar als je me vraagt, wat ik er nou eigenlijk mee wil…..

Geschreven door: onze anonieme columnist

3 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven! Hier in Belgie is online shoppen nog niet zo ingeburgerd helaas. Mensen staan er nog erg sceptisch tegenover, hopelijk komt er snel verandering in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van online shoppen, al gaat iets dan wel heel erg snel in je winkelmandje. Het is alleen wel een enorme tegenvaller als iets dan niet past of niet zo mooi is in real life.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...